Čím pokračovat po 70ccm?

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Čím pokračovat po 70ccm?

Příspěvekod Patrik PADDOCK » 11 čer 2007, 22:05

Menim valec za 70 ccm+klapky+valecky+vetsi tryska do standartniho 14 mm karbece,na Derbi Paddock LC,co bude mit vetsi efekt(myslim ne sile a rychlosti),cim pokracovat,lepsi vario,nebo ladak?Oboji je zatim seriovy a na oboji najednou nejsou prachy(zivim jeste auto a velkou masinu)Poradte...
Derbi Paddock LC,válec Malossi 70 ccm,kolem 7-8k na klice,V max.kolem 85 km/h bez zalehnuti,klapka Polini,Dell Orto 17.5 mm,tryska 62,standardní vario s valečkama 6.1 g a nějakej levnej pseudo laďák...
Uživatelský avatar
Patrik PADDOCK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 25 kvě 2007, 20:47
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Derbi Paddock LC

Příspěvekod sneegg » 11 čer 2007, 22:07

stopro vyfuk,ten valec musi vydechovat,jinak se ti bude dusit a nebude ti ta 70ka platna
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod Marios » 11 čer 2007, 22:08

Jojo ladáček B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Patrik PADDOCK » 11 čer 2007, 22:44

No,to je ta horsi varianta-financne.Docela darda,3 litry za kus roury... :)
Derbi Paddock LC,válec Malossi 70 ccm,kolem 7-8k na klice,V max.kolem 85 km/h bez zalehnuti,klapka Polini,Dell Orto 17.5 mm,tryska 62,standardní vario s valečkama 6.1 g a nějakej levnej pseudo laďák...
Uživatelský avatar
Patrik PADDOCK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 25 kvě 2007, 20:47
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Derbi Paddock LC

Příspěvekod Dj RE5PECT » 11 čer 2007, 23:21

urcite vejfuk a karbec
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Patrik PADDOCK » 04 črc 2007, 10:27

...Tak karbec uz mam novej-Dell Orto 17.5mm a zjistil jsem,ze vejfuk uz taky nemam seriovej,ale nejakej ladak,i kdyz nejakej levnej/neco podobnyho jsem mel na MZ 150 za 800Kc/V kazdym, pripade to vydechuje podstatne lip,nez se seriovym,takze brzy koupim kevlar.remen a pak uz me napada jedine lepsi variator...
Derbi Paddock LC,válec Malossi 70 ccm,kolem 7-8k na klice,V max.kolem 85 km/h bez zalehnuti,klapka Polini,Dell Orto 17.5 mm,tryska 62,standardní vario s valečkama 6.1 g a nějakej levnej pseudo laďák...
Uživatelský avatar
Patrik PADDOCK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 25 kvě 2007, 20:47
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Derbi Paddock LC

Příspěvekod Crashman » 04 črc 2007, 20:43

[quote=Patrik PADDOCK]...Tak karbec uz mam novej-Dell Orto 17.5mm a zjistil jsem,ze vejfuk uz taky nemam seriovej,ale nejakej ladak,i kdyz nejakej levnej/neco podobnyho jsem mel na MZ 150 za 800Kc/V kazdym, pripade to vydechuje podstatne lip,nez se seriovym,takze brzy koupim kevlar.remen a pak uz me napada jedine lepsi variator...[/quote]


Zdr mám skoro stejnej scoot akorát AC a tet je zadřenej takže du taky kupovat válec,kliku,a karbec a práve byme zajímalo esi ti tam ta 17,5 sedla na příruby nebo si musel neco ešte k nemu kupovatnebno předelávat.
dÍK
Uživatelský avatar
Crashman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 04 lis 2006, 14:19
Bydliště: Boskovice
Skútr / moto: Cagiva Progress

Příspěvekod Dj RE5PECT » 04 črc 2007, 20:55

[quote=Crashman][quote=Patrik PADDOCK]...Tak karbec uz mam novej-Dell Orto 17.5mm a zjistil jsem,ze vejfuk uz taky nemam seriovej,ale nejakej ladak,i kdyz nejakej levnej/neco podobnyho jsem mel na MZ 150 za 800Kc/V kazdym, pripade to vydechuje podstatne lip,nez se seriovym,takze brzy koupim kevlar.remen a pak uz me napada jedine lepsi variator...[/quote]


Zdr mám skoro stejnej scoot akorát AC a tet je zadřenej takže du taky kupovat válec,kliku,a karbec a práve byme zajímalo esi ti tam ta 17,5 sedla na příruby nebo si musel neco ešte k nemu kupovatnebno předelávat.
dÍK
[/quote]17,5 by se mel v pohode vlezt do seriovy priruby
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod kure.11 » 05 črc 2007, 00:44

vyfuk je nejdulezitejsi soucastka na 2T takze nevrazej do remenu a spol a radsi vyhod tu hujdu co tam mas a kup naky ladacek..
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Patrik PADDOCK » 05 črc 2007, 20:01

Karbec pasoval Ok,na rozdil od jinejch veci,jako treba nepresny tesneni pod valec.Taky jsem musel trochu vybrakovat plast.kryt valce,nesel na novej valec kvuli jinak vyvedeny vode
Derbi Paddock LC,válec Malossi 70 ccm,kolem 7-8k na klice,V max.kolem 85 km/h bez zalehnuti,klapka Polini,Dell Orto 17.5 mm,tryska 62,standardní vario s valečkama 6.1 g a nějakej levnej pseudo laďák...
Uživatelský avatar
Patrik PADDOCK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 25 kvě 2007, 20:47
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Derbi Paddock LC

Příspěvekod sneegg » 06 črc 2007, 09:11

přesně tak,fuk je základ.
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod speedy.kh » 14 črc 2007, 21:44

jakej fuk byste mi doporucili na skota "Hero Puch Winner" plz
speedy.kh

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 24 čer 2007, 20:20

Re: Čím pokračovat po 70 ccmm ?

Příspěvekod scooter83 » 13 úno 2009, 23:02

ahoj, základ je válec! od neho se pak odvíjejí ostatní součásti tuningu.Protože pokud ma někdo jen padesátku, tak výfuk, at je sebelepší nezvedne výkon o moc nebot válec nemá dostatečnou kompresi a vyfuk, ze sebe nemuže dostat to nejlepší. Jednou ke me do servisu přijel kluk se seriovým skutrem a přivezli si Careru 30 abych mu ji tam namontoval. I když jsem mu to půl hodiny vysvětloval, že je to nesmysl, nenechal se odbýt. poté, co jsem mu to namontoval, uznal že se mýlil. Pořádný tuning se hold nesmí šidit. Vím, sám moc dobře, jaké to je tunit a nemít peníze na válce za desitky tisíc a byt naštvanej. Ale jestli můžu poradit, tak pokud to máte na Prahu nebo jiná města nehnal bych výkony do extremů. Protože by jste se pak mohli každou vyjíždku modlit, zdali dojedete i domů. S pozdravem Dominik Scooter83 :D :D :D
scooter83

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 13 úno 2009, 21:55
Skútr / moto: yamaha
Tuning / úpravy: tunning

Re: Čím pokračovat po 70 ccmm ?

Příspěvekod mirsil » 14 úno 2009, 08:25

Ahoj, nikde nevidím zmínku o otevřeném filtru - při přechodu na větší trysku se většinou doporučuje i on kvůli rychlejšímu plnění válce. :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Čím pokračovat po 70 ccmm ?

Příspěvekod Mach.002 » 14 úno 2009, 11:45

Gilera GT 800 :lol: :lol: :lol:
[i]Telefon:737 971 755 ICQ:232-145-320 GPS-49°50'6.400"N, 18°21'9.371"E-SOS
Mach.002

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 292
Registrován: 10 kvě 2007, 19:06
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: BMW K 1200 GT
Tuning / úpravy: ??????

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník