Dom999 píše:a tak to já si zase naopak myslim že u těch skůtrů by to mohlo fungovat a hlavně tam nejde ani tak o ten výkon navíc ale hlavně o ten průběh kterej je pak uplně jinde!
A co by u nich mohlo fungovat ? Myslim že princip 4T motoru je všude stejnej. Jestli je to motorka,skútr nebo auto je uplně jedno.
Nesmíš věřit všemu co ti kdo nabulíkuje a nebo si pověsí na svoje stránky. Neříkam že upravovat mapy nejde,ale u atmosfery se to prostě za ty peníze nevyplatí. U turba ti to "přifouknou" přidaj palivo,pokud jezdíš na víceoktan změní předstih a rázem ti lezou koníky hezky nahoru,ale u atmosfery ti nikdo nic nepřifoukne a motoru nic jinýho víc nepomůže.
Sice je to hodně starej článek,ale jak se u nás živý spousta "čiptunerů" si můžeš přečíst tady.
http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf......a to ta firma stále existuje a dokonce je jedna z těch velkých (holt je pořád dost oveček))),zaznamenal jsem ji jak pod ABC tuning,tak i pod jinym názvem,holt pro ty co znaj ABC,tak aby se neřeklo )))
Osobně jsem na brzdě s autem párkrát byl a byl u "čipování" pár vozů,kdy se změřil výkon jak před,tak po......ale firmam na tohle já prostě nevěřim,raději si zajedu za klukem (no klukem,pán kolem 50ky)))) kterej se tim živý a má jak brzdu,tak komplet vybavení a křivku výkonu ještě upravuje přímo na brzdě,pokud je tam nějakej "hrb" ve výkonu a nebo točivém momentu..... to jen aby jsi měl představu že ne všechno co kde napíšou je pravda