Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
16 pro 2011, 00:15
jj at žije negramotnost
na to že to má 28Okg??
jinak tim jsem chtěl říct že ten výkon ti to posadí níž a tam už ho i využiješ a proto to snižuje spotřebu.
16 pro 2011, 00:35
že výkon někdo posadí níž ....
no budiž, ale že ti ho ještě zvedne a sníží spotřebu.....
a bez úprav mechanických částí......
a na každým motoru...........
..............to zní skoro jako Perpetuum mobile
16 pro 2011, 01:03
jj ještě líp ten zvednutej výkon je ve vysokejch že jo.
jel jsi někdy třeba s običejnou feldou s čipem? bez vačky s origo hlavou ..
16 pro 2011, 01:12
věřím že čipnutá felda musí být hotový masakr
Ale jel jsem VW Golf 1,2 TSI 77kw (bez čipu) a mám dojem, že bez přeplňování nižší spotřebu a vyšší výkon fakt neuděláš
16 pro 2011, 07:53
Dom999 píše:jo tak to je moc hezký a jak často si myslíš že využiješ max výkon toho tvého skůtru??? vždyť je v otáčkách ve kterejch to stejně nejezdí a popisovat my rozdíl mezi atmosférickym a přeplňovanym motorem fakt nemusíš! ALE V JEDNOM MÁŠ PRAVDU za ty prachy to asi nestojí.
jinak ještě k tomu burgmanu nemyslim si že by to byl až takovej rozdíl aby to spojka či řemen poznaly.
1. odpověděl jsi si sám......proč to tedy dělat,když je to nevyužitelný navíc spíš placebo efekt.....))
2. rozdíl mezi atmosferou a turbem jsem nikde nepopisoval,jen jsem napsal proč se zvýší výkon u turbo motorů
16 pro 2011, 15:41
jjj 1,2 tsi to je hodně povedený a když je to s dsg převodovkou tak je to pecka. a konkrétně u té feldy je velkej rozdíl! i na 5ku jjdi i do omezovače
16 pro 2011, 17:47
Jediná rozumná úprava je výměna za vyšší obsah. U skútra snad ještě sportovní variátor, snad - vzhledem k ceně to taky není jistý. A to říkám přesto, že ho mám
16 pro 2011, 18:43
S tou čipnutou feldou to nemyslíš vážně že ne
Zrovna u těchhle aut je to jen zmiňovanej placebo efekt.
Dost udělá vačka,upravená hlava,výfukové svody,jiný karbce a třeba písty s klikou z 1,4ky fabie. Pak ještě třeba zvětšený vrtání na 78mm a rázem jsi na 1490 ccm....tak jsem si to kdysi postavil já a nárůst jak výkonu,tak Nm byl hodně citelnej...Odhaduju kolem 90-100 PS a hlavně krouťák šel ze 100 Nm někam ke 140 Nm....a to jsem měl jen základní lepší vačku kolem 260°se kterou to stále bylo vhodné na denní ježdění a jelo to hezky "vocpoda" ))))
Tohle jsou úpravy který ti pomůžou na atmosfeře....chip jedině na turbo....
17 pro 2011, 00:07
TUNER píše:S tou čipnutou feldou to nemyslíš vážně že ne........................
Dobře ty
17 pro 2011, 12:27
myslim to vážně jel jsem s ní a do tý doby sem tomu taky nevěřil. jinak proč měnit na feldw kardurátory když to má vstřikování?
ale po pravdě to trvalo opravdu dlouho.
17 pro 2011, 13:18
Protože když chceš opravdu výkon,tak dáš karburátory a nebo 4 vstřiky a uplně jiné sání.......a nebo třeba turbo.
Kamarád má ve Škodě 100...(moc z ní teda nezbylo))) feldovej motor,prostě klasická škoda na 3 ložiskách uložená klika,s turbem a .....výkon kolem 190 PS. Tomu říkám zvýšení výkonu a ne pseudo čipy. Znam dost lidí co se timhle zabejvají a staví motory a prostě přeprogramovat jednotku zrovna u feldy,jsou vyhozený peníze
17 pro 2011, 13:31
No tak tim že do feldy nandáš karburátory asi výkon nenaženeš. Jinak 100kovej motor by to přeplňování asi fak nerozdejchal jinak navíš kolik fouká tu feldu?
17 pro 2011, 15:11
100kovej nebo feldovej motor jsou koncepčně jedno a to samé.
Fouká 1 bar
17 pro 2011, 20:57
No koncepčně jsou stejný motory od 1000ky až po 1,4 co se dává do fábie. Ale vem si životnost třeba 120ky a feldy. tak to je hezkej výkon na to že tlačí "jen" jeden bar