chiptuning?

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: chiptuning?

Příspěvekod Dom999 » 16 pro 2011, 00:15

jj at žije negramotnost :oops:
na to že to má 28Okg??
jinak tim jsem chtěl říct že ten výkon ti to posadí níž a tam už ho i využiješ a proto to snižuje spotřebu.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: chiptuning?

Příspěvekod tomik.cesko » 16 pro 2011, 00:35

že výkon někdo posadí níž ....
no budiž, ale že ti ho ještě zvedne a sníží spotřebu.....
a bez úprav mechanických částí......
a na každým motoru...........
..............to zní skoro jako Perpetuum mobile
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: chiptuning?

Příspěvekod Dom999 » 16 pro 2011, 01:03

jj ještě líp ten zvednutej výkon je ve vysokejch že jo.
jel jsi někdy třeba s običejnou feldou s čipem? bez vačky s origo hlavou ..
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: chiptuning?

Příspěvekod tomik.cesko » 16 pro 2011, 01:12

věřím že čipnutá felda musí být hotový masakr
Ale jel jsem VW Golf 1,2 TSI 77kw (bez čipu) a mám dojem, že bez přeplňování nižší spotřebu a vyšší výkon fakt neuděláš :D
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: chiptuning?

Příspěvekod TUNER » 16 pro 2011, 07:53

Dom999 píše:jo tak to je moc hezký a jak často si myslíš že využiješ max výkon toho tvého skůtru??? vždyť je v otáčkách ve kterejch to stejně nejezdí a popisovat my rozdíl mezi atmosférickym a přeplňovanym motorem fakt nemusíš! ALE V JEDNOM MÁŠ PRAVDU za ty prachy to asi nestojí.
jinak ještě k tomu burgmanu nemyslim si že by to byl až takovej rozdíl aby to spojka či řemen poznaly.



1. odpověděl jsi si sám......proč to tedy dělat,když je to nevyužitelný navíc spíš placebo efekt.....))

2. rozdíl mezi atmosferou a turbem jsem nikde nepopisoval,jen jsem napsal proč se zvýší výkon u turbo motorů
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: chiptuning?

Příspěvekod Dom999 » 16 pro 2011, 15:41

jjj 1,2 tsi to je hodně povedený a když je to s dsg převodovkou tak je to pecka. a konkrétně u té feldy je velkej rozdíl! i na 5ku jjdi i do omezovače :-)
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: chiptuning?

Příspěvekod Myschan » 16 pro 2011, 17:47

Jediná rozumná úprava je výměna za vyšší obsah. U skútra snad ještě sportovní variátor, snad - vzhledem k ceně to taky není jistý. A to říkám přesto, že ho mám
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: chiptuning?

Příspěvekod TUNER » 16 pro 2011, 18:43

S tou čipnutou feldou to nemyslíš vážně že ne :) Zrovna u těchhle aut je to jen zmiňovanej placebo efekt. ;-)
Dost udělá vačka,upravená hlava,výfukové svody,jiný karbce a třeba písty s klikou z 1,4ky fabie. Pak ještě třeba zvětšený vrtání na 78mm a rázem jsi na 1490 ccm....tak jsem si to kdysi postavil já a nárůst jak výkonu,tak Nm byl hodně citelnej...Odhaduju kolem 90-100 PS a hlavně krouťák šel ze 100 Nm někam ke 140 Nm....a to jsem měl jen základní lepší vačku kolem 260°se kterou to stále bylo vhodné na denní ježdění a jelo to hezky "vocpoda" ))))
Tohle jsou úpravy který ti pomůžou na atmosfeře....chip jedině na turbo.... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: chiptuning?

Příspěvekod tomik.cesko » 17 pro 2011, 00:07

TUNER píše:S tou čipnutou feldou to nemyslíš vážně že ne........................ :) ;-)

Dobře ty :D
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: chiptuning?

Příspěvekod Dom999 » 17 pro 2011, 12:27

myslim to vážně jel jsem s ní a do tý doby sem tomu taky nevěřil. jinak proč měnit na feldw kardurátory když to má vstřikování?
ale po pravdě to trvalo opravdu dlouho.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: chiptuning?

Příspěvekod TUNER » 17 pro 2011, 13:18

Protože když chceš opravdu výkon,tak dáš karburátory a nebo 4 vstřiky a uplně jiné sání.......a nebo třeba turbo. ;-)
Kamarád má ve Škodě 100...(moc z ní teda nezbylo))) feldovej motor,prostě klasická škoda na 3 ložiskách uložená klika,s turbem a .....výkon kolem 190 PS. Tomu říkám zvýšení výkonu a ne pseudo čipy. Znam dost lidí co se timhle zabejvají a staví motory a prostě přeprogramovat jednotku zrovna u feldy,jsou vyhozený peníze ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: chiptuning?

Příspěvekod Dom999 » 17 pro 2011, 13:31

No tak tim že do feldy nandáš karburátory asi výkon nenaženeš. Jinak 100kovej motor by to přeplňování asi fak nerozdejchal jinak navíš kolik fouká tu feldu?
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: chiptuning?

Příspěvekod TUNER » 17 pro 2011, 15:11

100kovej nebo feldovej motor jsou koncepčně jedno a to samé.
Fouká 1 bar
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: chiptuning?

Příspěvekod Dom999 » 17 pro 2011, 20:57

No koncepčně jsou stejný motory od 1000ky až po 1,4 co se dává do fábie. Ale vem si životnost třeba 120ky a feldy. tak to je hezkej výkon na to že tlačí "jen" jeden bar
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Předchozí

Zpět na Tuning

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron