Někdo tu svého času na fóru napsal něco ve smyslu "... a teď tu o červené karkulce...". Jen pro pořádek, nezastávám se číny, nepropaguji čínu, neprodávám čínu a ani ji nikomu nevnucuji nebo ji nerozmlouvám. Je to volba každého zde, co si pořídí a na čem bude jezdit. Ale asi ne každý to tak bere a chápe....
Ale zpět k dotazu. Pokud nemáš vyloženě špatný brzdový třmen a něco s brzdovou kapalinou, účinek můžeš ovlivnit (aby ti, jimž jejich stroj brzdí podstatně lépe díky lepším gumám, koncepci samotného, vícepístkovému třmenu, atd. atd, nezačali hudrat, že to nejde, tak říkám, že příměřeně) použitím jiných brzdových destiček a případně i jiných brzdových kotoučů. Jde o to, že na některých čínských strojích se používají destičky, které jsou z ne moc kvalitních materiálů a buď obsahují nevhodné příměsi nebo jsou moc tvrdé apod. U kotoučů je to zase občas ten fakt, že se povídá o jejich zvlnění při agresivnějším brzdění a následném zahřátí díky podobnému problému, t.j. materiálu. Napiš na
dotazy@skutry-levne.cz nebo
info@scootland.cz a zeptej se, jaké alternativní typy destiček nebo kotoučů se hodí na tvůj stroj. Ve Skůtry-levně jsou vstřícní a pokud ti vyloženě nebudou moci dodat požadované zboří, alespoň poradí. Pokud zajistíš, že se ti do brzdové soustavy nebude dostávat vzduch netěsnostmi u hadiček apod., takže se ti nezavzdušní, pořídíš si kvalitnější destičky a kotouče, účinek možná nebude "stisknu brzdy a stojím", ale "stisknu brzdy a brzdím lépe". Jinak myslím, že tazatel se ptal na to, co udělat, aby to lépe brzdilo, ne na to, zda to pojede víc nebo jak moc jsou gumy nekvalitní apod. Nebo snad ano??
Edit: příště napiš do tématu
http://www.skutrforum.cz/cinske-skutry-f66/kentoya-fever-125-4t-t8906.html?hilit=Kentoya%20Fever , kde píší lidi přímo s tímto strojem. Je to jednodušší a vyhneš se některým reakcím. Ať ti slouží