od Mr.Voza » 21 led 2015, 18:36
Podle těch trysek to bude asi stejný, jako u PHBG - ta malá bude volnoběžná, ta dlouhá je pro sytič.
V klapkách to můžou bejt netěsnící lístky - způsobovaly mě to taky - při volnoběhu nemusej uplně dolíhat a plive to směs zpátky do sání. Pak přidáš plyn a ten benzín, co je naplivanej zpátky v sání obohatí tu čerstvou směs branou z karburátoru a chvíli to jede na bohatou směs. Při vyšších otáčkách už pak lístky těsnit můžou, protože při vyšších otáčkách "rychlejc rezonujou" a díky tomu dovíraj.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP