Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 17 srp 2011, 16:03

caute. pred nedavnom som namontoval na moj skuter aprilia sr50R novy ladak stage 6 pre replica a OSTRANIL RESTRIKCNY KRUZOK, dalej vario s6 pro sport a tvrdsie mallosi pruzinky a vacsiu trysku.

Problem je taky, ze so spodu sa ten skuter nevie rozbehnut, dusi motor, ako keby ten vyfuk strasne vela tahal a motor nevladze...skusali sa prakticky asi 20 gramazi valcekov, vsetky rozne tvrdosti pruziniek, kontrastky, trysky...no stale to iste, nevie sa to rozbehnut zo spodu. Dnes to bolo aj v servise, cely den to stelovali, no zbytocne, povedali mi ze ten vyfuk mi tam proste nesedi. zevraj mozno maly karburator, bohvie. skusali to aj bez filtra, no ani tak to neslo, vobec nic nepomaha... Ale mi zda byt divne, kedze poznam ludi co behaju s tymto vyfukom a seriovym valcom a vsetko v pohode.

To ma privadza k otazke, je mozne, ze to moze byt tym ze som z vyfuku odstranil tu sestrikcu? V com kurnik moze byt problem? uz som tam nechal skoro 300€ a jediny vysledok je ze skuter strasne zere a ide to horsie. Maximalka sa mi zvysila, aj odpich...ale az od rychlosti 20-30km...od spodu motor dusi. Ako vravim, valcekmi to nie je, ani spojkou.
Naposledy upravil deniskkk dne 17 srp 2011, 17:06, celkově upraveno 1
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Problem ...

Příspěvekod ScooterMarty » 17 srp 2011, 16:59

A co vrátit původní výfuk? Píšeš kolik už jsi do toho nacpal, ale takovouhle zásadní věc jste nezkusili?
Mimochodem za tenhle název vlákna ti moderátor ukousne hlavu. Podívej se jak pojmenovávají ostatní. Představoval bych si něco jako "SR50R po tuningu nejde odspoda" nebo prostě cokoliv co přiměje lidi, kteří o tom něco vědí, aby se podívali. "Problem..." je stupidita...
dříve guttata
Martin, 608 463 502, Profil na Motorkáři.cz
Suzuki Burgman 400 '10 "Sněhurka"
Jezdím za Obrázek
Uživatelský avatar
ScooterMarty

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 652
Registrován: 30 črc 2009, 01:50
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400, L0, bílá
Tuning / úpravy: Topcase, turistické plexi,

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 17 srp 2011, 17:07

No jasne, diki, zmenene. A naco tam budem davat povodny vyfuk ? Vsak prakticky ja to potrebujem naladit na tento...ci koli tomu aby sa vyskusalo ci to nie je variom a podobne?
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod TUNER » 17 srp 2011, 17:12

Pokud to předtim jezdilo a jen se vyměnila spousta věcí,tak je to jen špatně sladěný. O to náročnější je to dokonale sladit,když se toho mění hodně najednou. Je potřeba vše přizpůsobit. Jakej karburátor máš ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod ScooterMarty » 17 srp 2011, 17:14

No přesně tak. Všechny změny a úpravy se dělají po jedné. Pokud jsi toho udělal víc naráz, tak vlastně nevíš jistě, jestli je to výfukem. Dáš zpět původní a pokud to bude v pořádku, víš jistě, co je příčinou. A navíc máš pojízdný skútr a celou dobu, co budeš shánět informace a připravovat se na opětovnou instalaci laděného můžeš jezdit...
dříve guttata
Martin, 608 463 502, Profil na Motorkáři.cz
Suzuki Burgman 400 '10 "Sněhurka"
Jezdím za Obrázek
Uživatelský avatar
ScooterMarty

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 652
Registrován: 30 črc 2009, 01:50
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400, L0, bílá
Tuning / úpravy: Topcase, turistické plexi,

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 17 srp 2011, 17:57

Dell otro 17.5. Bolo mi povedane, ze je to karburatorom na 99,99%...nieco je tam zle nastavene, tryska to ale asi nie je, sviecka ma farbu peknu. ona nejde len odspodu, pri 20tka sa chytne a ide uz jak sialena, ale doftedy len motor kasle ako keby nemal dost benzinu alebo vela, neviem
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod TUNER » 17 srp 2011, 18:20

Pokud nejde odspodu,tak je možnost měkých spojkových pružinek...v kolika tisících ti spíná spojka a jakou vůbec máš ? Je potřeba to posunout o pár tisíc vejš,oproti serii která spíná lehce za volnoběhem. Další možnost je že ti nesjede řemen ve variátoru až dolu na čep a pak se skútr rozjíždí na těžkej převod. To se dolaďuje distančníma podložkama třeba po 3 desetinach.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 17 srp 2011, 20:21

spojka original, pruzinky tam boli aj cervene-najtvrdsie od Mallosi a teraz tam su modre- stredne. s tymi podlozkami je to dost mozne, len neviem kde ich zohnat, ja ziadne nemam, k variu boli, no sikovny kamarat ich zahodil s krabicou.,,
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 17 srp 2011, 20:21

ale ako je potom mozne ze za studena sa to chyti ale za zohriatia uz nie?
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod hruzamil5 » 17 srp 2011, 20:34

mezi čepem varia a polořemenicí máš podložku ? na minarelkách bejt má .... už jsem měl variátor na minareli dole na 3různejch motorech a dicky tam byla .... tak zkus to :)
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod TUNER » 17 srp 2011, 23:47

Tak si nech nějaký vyrobit...já si je taky dělal z 0,5 - 0,8 - 1 mm silného materiálu a vždy jsem to doladil k dokonalosti...moc silná podložka znamená zase ošizení maximální rychlosti.

http://www.scooter-tuning.cz/podlozky-stage6-0
Naposledy upravil TUNER dne 17 srp 2011, 23:47, celkově upraveno 1
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 17 srp 2011, 23:47

Asi sme sa zle pochopili, ja mam Apriliu SR50R s karburatorom, rok vyroby 2010 , piaggio motor a karbec Dell Otro 17.5
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 17 srp 2011, 23:48

TUNER píše:Tak si nech nějaký vyrobit...já si je taky dělal z 0,5 - 0,8 - 1 mm silného materiálu a vždy jsem to doladil k dokonalosti...moc silná podložka znamená zase ošizení maximální rychlosti.

http://www.scooter-tuning.cz/podlozky-stage6-0


Takze je to dost mozne, ze je to aj tym ze? Zajtra niekde pojdem take zohnat a uvidim, dam vediet. Ale skorej si aj tak myslim ze to bude kraburatorom, neviem, musim skusat, ale uz sa s tym hram 4 dni
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod deniskkk » 19 srp 2011, 00:07

dnes som skusal nahodit seriovy vario a stage 6 vyfuk, este horsie. tak som hodil seriovy vyfuk a ide to ako besne...takze je to tym vyfukom na 200%
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 - po upravach netaha zo spodu

Příspěvekod TUNER » 19 srp 2011, 05:54

....no a k němu je právě potřeba doladit spojku,váhu válečků,trysku,kontrastku..... pokud má vyndanou restrikci,jak už jsi psal. Pak to musí jezdit o mnoho lépe než se seriovym výfukem.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron