Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
30 pro 2014, 18:27
Ahoj prosím o radu. Přemýšlel jsem o origo kitu 200ccm, ale četl jsem, že tento nový motor se vstřikováním to již nevydrží a "rozsype se". Nerad bych ho poslal do věčných lovišť.
Díky za každou radu a zkušenost.
30 pro 2014, 19:08
Má to smysl??? Není lepší toto prodat a koupit rovnou silnější 300?
30 pro 2014, 19:18
No asi ano, ale leda i s notama.
30 pro 2014, 19:23
Taky bych se klonil k výměně scootu za silnější... ono u karburátorového motoru jde vpoho měnit válce, upravit karbec apod... ale u vstřikování kde je ŘJ naprogramováná přímo pro válec 125ccm (mapy motoru, bohatost směsi, předstih atd.) třebas u auta lze dělat přeprogram ŘJ, možná by to šlo i tady... fakt nevím... myslím, že jednodušší cesta by byla přejít na silnější skútr... toť můj názor
30 pro 2014, 19:33
Noty uděláš na Jaře raz-dva a nevymýšlej nesmysly
. Už tím, že z toho uděláš 200, tak papíry sedět nebudou, i když by to nikdo nepoznal, tak se to později téměř nedá prodat. Nikdo už dnes nechce tuněný paskvil.
07 led 2015, 13:39
Pokud ma skutr karburator, tak v tom neni zadnej problem!
Nechapu proč tady lidi pisou o nejakym tunenym paskvilu je to originalni válec, kterej je naprosto zamenitelnej, dokonce to ma stejnou i hlavu valce, stejne velkej karburator, tak proc by to mel bejt problem?
07 led 2015, 14:20
Také doporučuji rozšířit řidičák, pak si můžeš vybírat bez omezení.
07 led 2015, 17:23
eddie : btw. bavíme se tady snad o max. 2roky starém skůtru, který určitě karburátor nemá.
07 led 2015, 22:34
To ne no, to jsem opomnel... Ale urcite to pujde taky udelat, ovsem u strikacky uz to bude slozitejsi a drazssi nez u karbecu