98oktanový benzín

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Jarys4 » 11 čer 2012, 17:17

bylo + 30 stupnu Celsia, suchej asfalt, bez písku, bez mastnoty. Muže mi teda někdo odbornej rozumně vysvětlit, co to mohlo být? Kde byl tedy problém? :-) To přece není normální aby z ničeho nic hrabalo zadní kolo a ještě k tomu jen u 200 ccm no ne?? :-)
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200
Tuning / úpravy: samolepka, natřený výfuk + třmeny brzd černou vypal. barvou :-)

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Luca_69 » 11 čer 2012, 18:10

Tak jinak.. aditivum to fakt neudělá.. aby to začalo hrabat. a podle mne je fakt málo motorek s variátorem a o obsahu 200, který si kdy na pevném podkladu hrábli .. natož na suchým čistým asfaltu. ale bud rád že máš takovýho trhače. není nic hezčího než spokojenej motorkář
ale aditivem to fakt nemuže bejt.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod TUNER » 11 čer 2012, 23:38

Problem bych viděl v dávkách,asi už toho bereš moc.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Vratas » 12 čer 2012, 00:06

Spíš bych to viděl, že jsi po doaditivování automaticky a bezmyšlenkovitě více zatáhnul, trošku to hráblo a projevil se totální placebo efekt. Ten benzín nemá smysl řešit, protože to fakt nepoznáš.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod nedory » 12 čer 2012, 06:46

výhřevnost 95, 98 i 100 oktanového benzínu je prakticky stejná. Takže i účinnost bude stejná a výkon motoru to prostě nezvýší, fyzika stále platí. (účinnost benzínového motoru je 25%, ztráty ve variátoru tohle číslo ještě sníží). Pokud by se dal výkon motoru zvyšovat chemicky, nikdo nebude používat rotační poruchové části jako turbodmychadla a pod.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod StuntJ » 12 čer 2012, 08:13

Jediná a poslední výhoda 100 benzínu že neobsahuje biosložky, či jiná ekologická lepidla... Jinak přínos pro skútr v seriovému stavu je více než minimální či nulový .....
Takže 100 benál lze používat jen pro dobrý pocit, že motoru dopřejeme něco extra, či můžeme lít doskútru HYPERSUPERMEGAULTRA 95 které jsou o 2-3Kč dražší než obyč, ale zas na druhou stranu máme dobrý pocit.
U mě nekvalitní 95 od Benziny zvedla spotřebu o 1 deci, bohužel stříkačka je moc fajnová :roll:
Jediné, čemu nerozumí, proč výrobce v origo manuálu píše benzín 91 a vyšší a český návod 95 a vyšší . Že by Thajská 91 byla stejně kvalitní jak naše 95? :roll:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod mickielli15 » 12 čer 2012, 11:31

Ultra95 je v Globusu jen o 1Kč dražší, než obyč. natural 95, což je v mém případě rozdíl asi 7kč na plnou nádrž :) . Zrovna dnes tam jedu. S rozdílem 1Kč/litr nemám důvod tam nedat lepší palivo... spíš člověk hodně ušetří stylem jízdy a hlavně - tím, kde tankuje. Tady v Brně je to brutálně předražený a např. V Jižních Čechách (Tábor, Písek, Třeboň třeba) nebo v Ústí nad Labem je to řádově o 2, 3 i 4kč levnější... šťastní to lidé v těchto krajích bydlící. :) A Vervu 100 tam taky občas dám, pro ten pocit - těch pár Kč jednou za čas, čistej benzín... ale základ jsem si určil Ultra95 a Maxxmotion95, s občasným Agipem a Vervou...
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod LadasM » 12 čer 2012, 22:37

Takže zkušenost z cesty z SŠ, kdy jsem natanoval až k hrdlu Agip SuperTech95. Dnes jsem dotankoval 10.53l (opět Agip supertech95) a najeto 220km ze skůtršńůry +96km cesty do práce. Celkově tedy 316km, což je nádherných 3.33l/100km.
Zatím přesedlám na ten agip na pár nádrží a uvidím, jak se to projeví dlouhodoběji. Chod motoru mi přijde fakt kultivovanější a svižnější - doufám, že nejde o placebo, uvidíme co se ukáže po nějaké době.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod radata » 13 čer 2012, 04:51

No ja tankuju jen agip jak burak tak auto po par pokusech s tesco benzinem i naftou sem si rek ze nejsem tak bohatej protoze konkretne u tesca se my zvedla spotreba zhruba o litr u obouch a navic to nejelo takze jen agip ten jejich tech a spokojenost takze nesetrete tam kde ve visledku prodelate
a slyším na jméno RADEK
mejl: radata@seznam.cz
Uživatelský avatar
radata

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 410
Registrován: 09 lis 2008, 15:21
Bydliště: Tábor, tel.:608/156 505
Skútr / moto: Yamaha YZF 1000R Thunderace
Tuning / úpravy: 608/156 505

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod nedory » 13 čer 2012, 06:52

se spotřebou bych byl opatrný, stačí jet v dešti a výrazně se zvyšuje valivý odpor kol (musí se brodit vrstvou vody), v protivětru.... Málokdo z nás má možnost jet za stále stejných podmínek a výsledky vyhodnotit statisticky.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod LadasM » 13 čer 2012, 10:03

No zrovna z tý skůtršňůry jsem jel 100km v dešti, takže cca 1/3 z těch 316km, ale jak říkám uvidím co dlouhodobější provoz a běžné ježdění do práce.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Galls » 13 čer 2012, 11:17

Strašně se mi líbí poznámky typu - u skútra v té malé nádrží ten cenový rozdíl ani nepoznáte. :D

Znáte ten o blondýnkách na benzínce?
Říká jedna druhé, "už zase zdražili benzín" a druhá na to "mě je to jedno, já tankuju vždycky za stovku" :lol:
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod TUNER » 13 čer 2012, 12:35

...asi tak )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod mickielli15 » 13 čer 2012, 12:52

nene, to je samozřejmě myšleno i ve vztahu na spotřebu... skůtřík má malinkou nádrž i malinkou spotřebu... to byste mě podcenili, já teď jezdím zásadně za 200.- :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod janon » 13 čer 2012, 14:02

Treba za mne, ja za letosnich 5 mesicu jiz projezdil cca 330l benzinu Pri cene 37Kc/l N95 a nebo 40Kc/l SuperSpecialPower 1000, nebo jak se ty radoby lepsi benziny jmenuji. To pri prumenrne o 3Kc vyssi cene za l dela cca 1000Kc. A davat penize navic, kdyz nepocituji zadny rozdil, mne osobne pripada zbytecne. To tu tisicovku, za rok dve tisicovky, radsi propiju v hospode. Podotykam, ze skutr ma najeto poctivych 105t km a nevypada, ze by se chystal motor do vecnych lovist. Za mne zjednodusene receno za 3-4Kc vyssi cenu nedostavam primo umerne ja, ani technika zdaleka to, co bych ocekaval.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron