Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
03 lis 2009, 00:12
Jeden čas jsem jezdil na Shlell V a rozdíl jsem nespozoroval, takže jsem se plynule vrátil k obyčejný 95
03 lis 2009, 00:16
když jsem jezdil na 50cc po asi dvou letech jsem tam dal vpower a bylo to znát jezdilo to o 5 km/h rychleji ale potom jsem dal normální a bylo to stejný tak se asi jen trochu vyčistily kanálky pak jsem to ještě zkoušel u 250cc ale tam už to poznat nebylo
03 lis 2009, 08:53
teda vy jste se tu rozjeli
já jsem zkoušel u babety kdysi jezdit speciál a naturál a tam rozdíl byl...asi 3 km/h v maximálce ve prospěch naturalu
ale to jak ten motor zvonil to bylo hrozný to samí na Jawce..tam jsem taky jezdil jeden čas na naturál sice šel líp do otáček jel relativně líp ,ale byl i hlučnější jako by to prostě víc detonovalo.Kompresi nevim,ale motor jsem upravenej měl.
Na Banditu jsem zkoušel jak speciál a naturál a bez rozdílu. mám v TP předepsanej min 91 oktan a psali to na tyhle motory až do roku 2006..od 07 je vodník se stříkačkou a snímačem klepání a tam je vcelku jedno co se naleje i když má psáno 95 oktan
03 lis 2009, 13:55
To se ani nedivim, ze to zvonilo...mas setsti ze to nedozvonilo, kdyz v Naturalu je podstatne mene olova....a jak kazdy vi olova maze. Proto se musi pro starsi motory pridavat nahrada za tetraetylolovo.
25 bře 2010, 11:28
Na skůtru jsem nic lepšího nepozoroval, krom vyčištění palivové soustavy a všeho, protože se mi zapral karbec. A to samé se mi stalo i v autě lepší naftou(palivový filtr).
Jo a ve Faforitu stříkačce výkon poznat šel, šel jinak do otáček, hezky zvonil a byl, jako by snědl viagru.
V Yarisu o obsahu 998 cm3, byl plyn velice citlivý a špatně se mi jezdilo na malou spotřebu(dle palubní pc). V těchto autech byl od novoty používán kvalitní benzín, tudíž se po užití 98octan. nic nezapralo.
30 zář 2010, 20:24
a co rikate na V pover? na shellu ? uvazoval jsem ze ho budu brat ..
30 zář 2010, 20:42
Moje čerstvé poznatky o kvalitě benzínu :
Když jsem tankoval na Unicornu (levná benzínka kdo neví) tak mi scooter za studena chytnul bez problému (sytič) ale přidat plyn jsem mohl až po minutě, nebo chcípl. Bral jsem to jako normální věc stářím, 2T - i v servise mi řekl že je to starý a musí se to prostě chvilku nechat...tak jsem s tím žil a bral to za samozřejmost jako nasazení helmy. Poslední měsíc beru jen u OMW klasickej natural a po ránu si najednou začnu všímat...a hle, já jemně otočil a ono to nechtělo chcípnout ale zabralo? Teď když to vytáhnu ráno kdy je ještě 8°C nastartuju a můžu klidně okamžitě odjet(samože chvilku čekám a pak jedu uličkama schválně a piánko). Ale tím chci upozornit na tu změnu startů ! Bacha, něco na tom bude ! Spotřeba a výkon uplně beze změny o to nejde, ale jde uplně nádherně vidět jaký jsou v tom rozdíly.
30 zář 2010, 20:46
Já když vezmu V-Power, tak nic. Jako klasika Natural. Teď tankuju Tesco, maj nějakej "lepčí" a dražší o třicetník. Rozdíl nula. Berete někdo Euroil plus? je v tom rozdíl? Mně se zdá, že ne.
02 říj 2010, 19:48
me by prave zajimalo zda v power 95 kdyz ho budu lit od novoty tak to bude nejak poznat ...a uskodit by to nemelo
)
02 říj 2010, 21:21
PCXMaxim píše:...zda v power 95 kdyz ho budu lit od novoty tak to bude nejak poznat ...
Laik pozna podle mne kulovy a nez neco poznas, tak bude skutr mit pateho majitele.
02 říj 2010, 21:24
janon píše:PCXMaxim píše:...zda v power 95 kdyz ho budu lit od novoty tak to bude nejak poznat ...
Laik pozna podle mne kulovy a nez neco poznas, tak bude skutr mit pateho majitele.
Asi tak nějak.
03 říj 2010, 09:42
Nooo to ne ja ho neprodam ..necham si ho co pojede
) a co se tyce beninu ..nemam na mysli vykon ale motor by mel po takovem benzinu vic vydrzet ...nez nejaky z lkoilu nebo tesko atd..
03 říj 2010, 16:34
podle mě když vynechám nějaké traktorky tak stačí tankovat normal 95ku a člověk stejně prd pozdá jestli to jezdilo na 95 nebo vervu 100. větší zásahy uvnitř motoru tomu dáš pokud budeš jezdit maxx na studený motor nebo s 50kou po dálnicích furt plnej. ale běžně poznat že jsi jezdil na 98 podle mě nedokáže ani sám majitel ani servis
04 říj 2010, 20:22
Známý tvrdí, že prý je ten benzín s přísadou poznat při rozdělání motoru. Prý je podstatně čistčí. Já to chci vyzkoušet v kombinaci s tou iridiovou svíčkou - teda jestli to v tomhle počasí ještě stihnu. Co se týče svíčky, mám pocit, že to líp startuje - možná
04 říj 2010, 20:58
[quote="g.man"][/quote]
Mám teď čerstvé zkušenosti s iridiovou svíčku z Hondy SH a proti těm běžným co doporučuje Honda do řekněme města a na zimu a pro časté ježdění při max. výkonu, no prostě teplá a studená, tak ve spotřebě prakticky žádný rozdíl. V čem je ale rozdíl, tak to je kultivovanost chodu motoru při max. otáčkách, dřív motor řval, že jsem ho raději nechal, teď to zní daleko lépe. Ani není třeba hudební sluch
. No možná to bude mít vliv i na spotřebu to ježdění při max. výkonu. Jo a ani s více oktanovým BE žádná výrazně nižší spotřeba. Jde to ale lépe za plynem. No u 250 cc se to už asi tak neprojeví.