od sedli » 30 zář 2010, 20:42
Moje čerstvé poznatky o kvalitě benzínu :
Když jsem tankoval na Unicornu (levná benzínka kdo neví) tak mi scooter za studena chytnul bez problému (sytič) ale přidat plyn jsem mohl až po minutě, nebo chcípl. Bral jsem to jako normální věc stářím, 2T - i v servise mi řekl že je to starý a musí se to prostě chvilku nechat...tak jsem s tím žil a bral to za samozřejmost jako nasazení helmy. Poslední měsíc beru jen u OMW klasickej natural a po ránu si najednou začnu všímat...a hle, já jemně otočil a ono to nechtělo chcípnout ale zabralo? Teď když to vytáhnu ráno kdy je ještě 8°C nastartuju a můžu klidně okamžitě odjet(samože chvilku čekám a pak jedu uličkama schválně a piánko). Ale tím chci upozornit na tu změnu startů ! Bacha, něco na tom bude ! Spotřeba a výkon uplně beze změny o to nejde, ale jde uplně nádherně vidět jaký jsou v tom rozdíly.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125