Rady píše:Nechtěl jsem v tomto tématu reagovat, ale už se to nedalo vydržet
Totiž u vozidel, ktere mají předepsany natural 95 jsou motory na to stavěné a benzín se spaluje jak má. Vše je nastaveno v řídící jednotce v tzv mape, kde se počítá s určitým druhem benzínu.
Jinak platí, že čím má bezín vyšší oktanové číslo tím má větší hořlavost, takže hoří více a tedy dříve. Tak si dejte sami dohromady jestli to je lepší a jestli vám podpalené ventily stojí za to
banjo píše:Já v tom mám trochu hokej. Na svém skútru mám předepsaný benzín 92 oktanů. Začal jsem jezdit na 95 a zkusil 98 až 100. Pocit mám při tom jako když vyměním olej, svíčku a filtry. Zdá se mi všechno lepší, lépe startující, lepší odpich na křižovatkách a menší spotřeba. Časem jsem se vrátil na 95 a pokud opravdu je ten pravý co deklarují na benzinkách , jsem spokojen.Dříve (za mlada) jsem si nosil technický benzín z práce a moje jawa pérák to vůbec nepoznala.
jel.en píše:...je to dobrý akorát k pročištění palivoveho systému
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků