Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
12 dub 2012, 20:30
Caute! Má tady z vás někdo 70 motor a pořizoval lepší variátor? Nejlépe Kymco Agility (50ccm).. Existuje rovnou nějaký set, nebo od jakých gramáží válečků nebo tvrdostí pružinek bych měl začít? Chtěl bych totiž lehce zainvestovat do nového, lepšího varecu a vyšťavit z toho trošku víc..
(S rozumem)
13 dub 2012, 07:58
tohle jsem mel na cinanovi ja a spokojenost
http://www.scootershop.cz/3128-variator-naraku-hs-high-speed-racing-139qmb-qma-kymco-4t-900-21.htmlMas tam 2 sady valecku 5,7 a 6,3 g a muzes testovat
Kdyby jsi chtel mam doma jeste nekde 7,1 polini tak ti je muzu poslat
13 dub 2012, 15:15
Jáj to sem přesně potřeboval! No a jak si měl poskládany ty válečky??
13 dub 2012, 18:02
pul na pul z toho co bylo u variatoru protoze se mi nechtelo kupovat nove
13 dub 2012, 18:56
No a poznal jsi rozdíl??
03 kvě 2012, 20:05
Tak jsem tam narval High speed varec od Naraku s 6.6g válečky a myslím, že sem zbořil mýty o 4t.. Při rozjezdu mi létá z ruk a 80km/h (max na tachometru) není žádný problém
Možná vyzkouším i těžší válečky. Byla to dobrá investice, až na ty pružinky do spojky.. Byly kratší jak ty předtím, motor řve a scooter stojí
(přesně tyto:
http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/22600-spojkove-pruziny-stage6-mid-race-oranzove.html).
Nevíte, jaky jsou nejlepší na 70ccm, seriová Kymco Agility spojka.. Jsem absolutně spokojenej!
03 kvě 2012, 20:11
no vida , takže se zadařilo
tak to je dobře
03 kvě 2012, 20:20
Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli je normální, že se extrémně zahřívá. Přijde mi to hrozně moc (nevím jak u originálního, nikdy jsem to nezkoumal..)
PS: Díky za výbornej tip!
03 kvě 2012, 20:25
mno víc to trápíš tak se to víc hřeje to je normální
ty máš vodníka
Jestli si pamatuju tak číňan neměl ani teploměr
03 kvě 2012, 20:34
Vodníka??
nemá teploměr.. A ještě ty pružinky, mel bys nějakej tip?
03 kvě 2012, 20:56
Musel jsem tam vrátit ty původní..
03 kvě 2012, 22:34
Tak on je to docela velkej nesmysl,dávat do seriovýho číňana mid race pružinky že.... 4T nepotřebuje zvedat otáčky rozjezdu jako 2T s laďákem,kterej v nízkejch otáčkách nemá sílu....
04 kvě 2012, 12:21
Usoudil jsem, že co není 2t, to nemáš rád...
04 kvě 2012, 12:24
To tak není, ale když si teď sedneš na oblokovaný 2takt bez jakéhokoliv tunningu tak zjistíš že jste na tom víceméně stejně
Jak já byl zklamaný když jsem si přijel vyzvednout číňana s 72ccm na půjčeném Neosu s 5 000 000km a on jel skoro stejně
04 kvě 2012, 12:48
Před namontováním toho variátoru jsem si pročetl všechny možný recenze a všichni zastánci 2t odsuzovali 4t, že se u 4t vůbec nezvedá výkon, že je to furt stejný, ikdyž tam dáš takovej varec/kit nebo máš originál a byl jsem z toho celkem zklamanej.. Sám sem ale zjistil, že pravdu nemají a jsem rád!!