Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
Odeslat odpověď

17 dub 2007, 12:59

chci se jenom tak zeptat....zda se mi ze v rozmezi 1/4 az 3/4 plynu mam jakoby moc bohatou smes,valeckama to podle me neni..myslim ze to bude smesi...jehlu mam uplne posunutou co nejvic dolu(zavlacka je nahore)...je to tim ze mam moc velkou trysku?? mam tam 80..mam obednat mensi?? nebo to tim neni..

17 dub 2007, 13:13

No nevim jestli ti poradim nějak moc, ale myslim si, že ta tryska je malá. Já tam mám 85ku. Svíčka je u tebe asi moc černá že? No jde tam moc vzduchu a málo benzínu, takže širší trysku :) Ale i tak nevim jestli to bude u tebe stačit, páč já tam měl vložku air-boxu od Stage6 a to eště bylo moc vzduchu a tak sem tam dal RMS vložku nastříkanou filtr sprejem, čímž sem omezil trošku vzduch do karbece a tak mi ta tryska 85 stačí, ale jinak si myslim, že kdyš tam tobě de přes tu vložku víc vzduchu, je dost možný, že u tvýho scoota bude 85ka málo, takže spíš 88 - 90ku. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 dub 2007, 13:20, celkově upraveno 1

17 dub 2007, 14:53

[quote=Marios]Kdo to vyrábí??a máš někde foto toho skutra
[/quote]

http://www.epfguzzi.com/hyosung/scooters/sf50.html
Pokud by jsi chtel foto neceho presnejsiho, mam dilenskou prirucku

17 dub 2007, 14:54

[quote=kure.11]¨skus napsat ondrovi...www.scooter-tuning.cz ten ti urcite poradi ;)[/quote]

Myslim ze ne, protoze co jsem si nenasel to nikdo nevedel

17 dub 2007, 18:03

Kyblos: na 90 trysku se to ani nechtelo rozjet...mam svicku cihlovou takze idealni smes...jde mi o to ze s tryskou 80 mam svicku peknou ale 1/4 az 3/4 plynu to jakoby kokta a potom na plny je to v pohode...ale jehlu mam uplne dole takze je tam smes co nejvic ochuzena...skusim tu jehlu dat treba do prostred co to udela,ale nevim...

18 dub 2007, 05:58

Jo už to chápu, páč sem včera testoval 88ku a rozjezd sice byl v pohodě, ale celkově zrychlování se zdálo pomalejší, než s 85kou a tak sem tam zas vrátil 85ku. Když sem tenkrát sundal kolínko air-boxu a zkusil to projet s 80kou, pálilo to jak sviňa, smrad s fucku a jízda se nezdála nijak plynulá, takže sem 80ku v karbeci taky nenechal. S 85kou je to prostě akorát. Jenom si musim teď hlídat plynovou jehlu. O jeden zářez sem jí včera pustil níž a budu sledovat barvu svíčky, uvidim. Ale trysku mám už prostě vyřešenou :D No a u tebe jestli to není mezi 1/4 aš 3/4 plynu čistá jízda, mohl bys zkusit 85ku, páč mě to příde fakt čistý (plynulý) akorát. B)

18 dub 2007, 11:46

Koukám kure že ses do toho nějak obul. S tím náporovým sáním to nepude nemáš kudy víst trubky. Já jsem chtěl dát od kritu zápalka trubku průměr 75mm ale nebude to mít žádnej význam takže si koupím akorát větší lopatku a je to

18 dub 2007, 12:48

freerider:jj asi to taky tak udelam stema lopatkama...
Kyblos: skusim to nejak poresit...v sobotu budu ladit :)

18 dub 2007, 12:53

[quote=freerider]Koukám kure že ses do toho nějak obul. S tím náporovým sáním to nepude nemáš kudy víst trubky. Já jsem chtěl dát od kritu zápalka trubku průměr 75mm ale nebude to mít žádnej význam takže si koupím akorát větší lopatku a je to [/quote]


Simtě náporový sání, větší lopatka, za prvý nevim co to je a zadruhý mě to uráží :cyclops: Co je náporový sání vědět nepotřebuju, páč kdyš nejde u kuře.11, tak to asi nejde ani u mě, kdyš mám stejnej motor, ale zajímalo by mě co je to ta větší lopatka? :) Please hoď po mě informaci, díky :D

18 dub 2007, 12:54

[quote=kure.11]freerider:jj asi to taky tak udelam stema lopatkama...
Kyblos: skusim to nejak poresit...v sobotu budu ladit :)[/quote]


Tak ať se ti to ladění povede, páč kvalitní 2T piano musí znít správně. Jinak ta hudba stojí za ho...... :D

18 dub 2007, 20:12

hosi mam jeden stupidni dotaz: o kolik se mi zvedne maximalka kdyz dam ten 70airsal? ted tam mam od heba lauf a varec a vsude psali ze stemi vecmi by to melo jet po rovine pres 80km/hod. me to jede 70. tak ze o kolik? a kdyz dam ten airsal a karbec 17,5?

18 dub 2007, 21:11

petridas: To se takhle nedá říct kolik ti to pojede to záleží na válečkách a na dálších věcích ale určitě to bude znát. Větší zátah, výkon atd. Budeš spokojenej :D
KYBLOS: no ty lopatky jsou umístěny na zápalku ale když máš jenom AC motor. Ten vzduch valí k motoru a chladí ho. Prodávaj se lopatky s větším úhlem pro lepší přísun k válci víš :D

19 dub 2007, 06:13

Háááááásky, tak teď mi eště řekni co to je zápalko :cyclops: Jediný kde vim, že sou ňáký lopatky, tak to je na druhý straně motoru, než je variátor, pod černým plastem. Nevim ale porád jestli je to to o čem mluvíš, páč jak poudám, nevim co je to zápalko a kde se nachází? :o

19 dub 2007, 08:00

a staci kdyz dam kit a vetsi trysku ? nebo musim dat i ten karbec !

19 dub 2007, 08:15

petridas: chtělo by to větší karbec aspoň 17,5 jinak se ti válec zadře
KYBLOS: zápalko ( zapalování ) je na druhý straně než variátor :) Odtamtud se bere ten vzduch a pomocí lopatek upevněných na zapalování se tlačí k válci kde se ochlazuje. Kdyby to tam nebylo tak by se to moc hřálo a zadžel by jsi asi
Odeslat odpověď