70ccm - jsem zvědavej

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod kure.11 » 01 dub 2007, 22:48

Myslis jak to budu mit sladene?? uvidime,ale i tak to ted docela jede... :p
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Marios » 01 dub 2007, 22:51

Jo jede ale já chci vííííccccccccccc
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod kure.11 » 09 dub 2007, 11:46

takze uz tam mam vzduchovy filtr,tryska 80 ale mozna by mohla byt jeste mensi...Hlavne musim jeste zatesnit vyfuk protoze mi to profukuje ... jede to pohoda 100(105 jak kdy) po rovine :)..takze jeste valecky 5,7g(sou tam moc tezke) a pruzinky a mohlo by to byt na spravne ceste..tipuju tak 110 to da..no uvidim..ale je to lepsi nez predtim...Takze jeste pro zopakovani oproti tomu co to delal sem tam dal navic kontrastku +60,vzduch filtr,oddelal jsem omezovaci kolinko v airboxu a jede to misto 90, 100-105 takze jsem tomu trochu pomohl :)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Marios » 09 dub 2007, 18:25

Kuře já se chystám taky hlavně na válečky mám tam ted 5,5 ale je to fakt moc.Pružinky taky kontrastka a karbec
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod kure.11 » 09 dub 2007, 21:14

filtr nic?? ten valec byl takovy priduseny mi to prislo B)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Marios » 09 dub 2007, 21:33

Jo přesně to samé u mě už mám zajetý válec tak pudu na ty válečky
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Marios » 11 dub 2007, 22:57

Kuře jak pokračuješ?,,,
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod kure.11 » 12 dub 2007, 20:56

obednal jsem valecky 5,7g a pruzinky do spojky stage6 oranzove tak uvidim...a mona pude i tryska 78 ,ale uvidim jestli to bude s lehcima valeckama vic tocit(coz asi bude) tak tam mozna zustane 80 nebo dam treba 82... jinak pohoda ...dneska z kopce rekord 125 :) ...rovina rekord 105 ,ale nekdy to jede po rovine jenom 95 ...:)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 12 dub 2007, 21:00

No čéče jelikož máš stejnej motor jako já, tak se divim už těm válečkům, páč já kdyš si tam dám válečky lehčí, tak je to ouplně naprd. Zvukově to víc vytočí, to jo, ale zvukově, záběr varce bude prostě menší. Teda aspoň u mě. Já tam na 70ccm AC Polini Sport mám válečky 7,5g. No koukni co mám v profilu vypsaný. B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 12 dub 2007, 21:20

jj je to divne...mam kontrast +60 a valecky kdyz jsem mel 7,2 tak to bylo hrozne tezke...fakt ted mam 6,1 a chce to jeste lehci...nevim cim to je...
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 12 dub 2007, 21:26

Tak to ti asi neporadim, páč já mám kontrastku bílou, co sem dostal spolu s varcem Malossi multivar 2000 a i tak se mi to zdá u tebe divný, páč pokud máš kontrastku +60 tak bych čekal, že to bude i chtít těžší válečky než si tam měl před výměnou kontrastky, protože ty válečky, neboli spíš varec, musí tu kontrastku překonat, aby to fungovalo, aby se ten řemen potom dostal vzadu taky dolů ke středu kola a tak jako u jízdního kola na spodní malý kolečko. Ale ty to máš prostě naladěný jinak než já a tak těžko to můžu srovnávat :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 12 dub 2007, 21:28

jj taky jsem cekal ze s tvrdsi pruzinou to bude chtit tezsi valecky,ale ono ne...no hlavne ze to bude naladene... ;)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod kure.11 » 12 dub 2007, 21:55

nevite nahodou pri kolika otackach se bude rozevirat spojka s temito pruzinkami?? S6_oranzove
nebo je to individualni?
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod petridas » 13 dub 2007, 11:23

hosi kdyz bych daval 70kit musim koupit i karbec nebo mi staci i seriovy
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod kure.11 » 13 dub 2007, 12:08

predpokladam ze mas seriovy 12mm__ no URCITE je lepsi koupit aspon 17,5 ,ale taky zalezi jaky kit chces davat...ja bych radsi koupil 17,5
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků