70ccm - jsem zvědavej

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod KYBLOS » 03 úno 2007, 14:34

Lidičky co máte 70 ccm, potřebuju radu :-) Testuju po předělávce na 70 pořád válečky zdá se mi, že 7,2g je stále málo a asi by to chtělo těžší. Nevím ale o kolik proti originálním válečkům, který jsou 6,3g a s těma jsem jezdil na 50ccm. Zajímalo by mě tedy jen o kolik jste vy dávali na vašich scootech těžší válečky, když jste z nich udělali 70ccm?
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 05 úno 2007, 01:05

nevim co delat...jestli koupit poradny valec i s klikou a nebo obyc bez kliky :(
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 05 úno 2007, 11:49

Další otázka: zajímalo by mě, jestli vám se 70ccm se stává to samý co mě :-) Už se mi to stalo dvakrát. Dojel jsem na chalupu, což je 45 km od místa, kde bydlím, dal jsem si kafe, najedl se a pak jsem chtěl odjet domů, ale scoot mi nechtěl chytnout. Zkusil jsem to nejdříve startérem a pak nakopávačkou. Zkontroloval jsem svíčku a je prostě v pohodě a tak jsem se sehnul k nakopávačce a celkem hodněkrát jsem to nakopával rukou. Pak už si to chytlo, ale nechápu prostě proč to tak nechtělo jít a jestli se to stává i vám, nebo jen mě :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 05 úno 2007, 15:35

taky se mi to obcas stalo,ale spis na serii
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Marios » 05 úno 2007, 16:12

Kyblos tak si to měl rozjet :D :D :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Dj RE5PECT » 05 úno 2007, 17:51

to je chytry,kdyz nemoh nastartovat
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Marios » 05 úno 2007, 18:47

Jo já vim :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 06 úno 2007, 07:00

[quote=Dj RE5PECT]to je chytry,kdyz nemoh nastartovat[/quote]


Přesně tak. No on i otec ke mě přišel a řekl mi ať to roztlačím, takže jsem se mu celkem vysmál :-) Aspoň jsem měl i z tohodle celkem prču. Jo a psals, že se ti to stávalo na sérii. To mě ani jednou, teda určo ne hned po jízdě. Jediný, kdy mi to na sérii nechtělo chytnout bylo, když jsem na tom cca 1 měs. nejezdil a po několika nakopnutích to stejně čaplo, ale nikdy takhle po jízdě, kdy jsem si dal jen kafa a jídlo, sedl jsem na něj znovu a chtěl jet domů. Myslím si, že ani motor nemohl úplně vychladnout :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod marioX9 » 11 úno 2007, 16:57

KYBLOS: Jo já když sem měl tu Benelli K2 70 tak se mi to taky stávalo dost často.Nakonec se ale dycky nechal ukecat.Ale v podstatě jsem nemoh startovat elektrickym startérem točil jako by na ten motor neměl dostatek síly.Ale nakopnnout klackem ráno nebyl problém napoprvý.A po delší jizdě se mu fakt moc nechtělo ani tim klackem. :o
B650 EXECUTIVE K5 - (EX - PIAGGIO X9 250 EVO - JEZDÍ UŽ TEĎ PO BUDĚJICÍCH TAK AŽ JI UVIDÍTE TAK JI POZDRAVUJTE :-) )
Uživatelský avatar
marioX9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 132
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Karle Varle
Skútr / moto: B650 Executive K5

Příspěvekod kure.11 » 20 úno 2007, 11:14

cau mam piaggio nrg 50 ac rok 2005...
Mam lauf Laser xpro chrom karbon +varec polinispeedcontrol+kevlar remen
chci dat Polini sport 70 +vlozku do airboxu...
KYBLOSI pls napis mi jake mas valecky,trysky,kontrastku,pruzinky... :) diky chci to vedet tak orientacne...vim ze to zalezi hodne na luafu..atd..atd...ale jenom abych vedel ;)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 20 úno 2007, 11:19

Poslušně hlásím, že mám zatím válečky 7.2g. Není to špatný, ale chci otestovat ještě těžší, a tak mám objednaný válečky 7,5g. Je to jen na test, nevím totiž jestli to bude lepší. Trysku mám 75ku a zatím se barva svíčky jeví dobře. Kontrastku mám bílou od Malossi, která byla u varca Malossi Multivar 2000, když jsem ho koupil. Pružinky mám taky od Malossi a to žlutý barvy.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 20 úno 2007, 11:24

ta tryska se me prave nejak nezdala...mara ze scooter-forum.cz tam ma lauf co ja,varec,polini sport,vlozku do airboxu a ma trysku 90,ale tak to ma na zajeti a potom tam bude pry mensi ;)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 20 úno 2007, 11:25

No jo, ale já tam nemám vložku v air-boxu :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 20 úno 2007, 11:26

jj to bude tim :)...kolik uz mas najeto na valci? :p
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 20 úno 2007, 11:34

Nevim to přesně, ale cca 1100km :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků