70ccm - jsem zvědavej

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod Dj RE5PECT » 15 led 2007, 20:20

uz to vidim,dik opravim to...pak napis taky,jak ti to jede B)
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 15 led 2007, 20:25

Jasný, že to napíšu, ale to až později :-D Teď to šetřím, páč to zajíždím a tak jezdím do 70km/hod. a hlavně za to nijak neberu, jen do kopečka slabě přidám :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod KYBLOS » 17 led 2007, 15:17

Zatím v klídku zajíždím a zajíždím a od montáže na 70 jsem najel teprve 190km a to bude tím, že jsem na tom jel zatím jen 3krát, ale mám dotaz opět na scootraře se 70kou. Jak jste řešili po předělávce na 70 válečky? O kolik jste dali těžší, než byli ty co jste tam měli předtím při 50ccm?
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 17 led 2007, 18:52

nechal sem ty co byly u 50cc a jede to dobre,akorat je dira mezi 50-70 a pak zas mazec,tak zkusim lehci a tvrdsi kontrastku
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 17 led 2007, 19:07

Mě to jede do pohody. Žádnou ďouru tam nemám. Dal jsem tam před montáží těžší válečky, páč jsem samo věděl, že scoot bude silnější a tak utáhne těžší. Jen mě zajímá o kolik se normálně dávají těžší, ale to mi asi nepovíš, když tam máš ty co si tam měl. Myslím si ale, že se to musí šíleně vyhnat do otáček né? Jede mi to hezky plynule, ale zatím to taky nemůžu hnát, páč ještě zajíždím. Rozhodně vím, že do 80km/hod. díra nebude, páč to je zatím nejvíc co jsem s tím po montáži jel. Nechci zatím víc. Myslím si, že tohle asi nezjistím jinak, než testováním válečků. Doufal jsem, že mi někdo nadhodí o kolik těžsí by asi tak měly být. To je jedno. Předtím jsem u 50 měl 6,3g, před montáží jsem tam dal 7,2g a teď po montáži, jsem měl chvilku čas a tak jsem tam dal 6,6g a zjistil jsem, že to bude chtít něco mezi 6,6g a 7,2g a tak mám objednaný válečky 6,9g a uvidím jak to pojede :-D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod roman.mara » 17 led 2007, 22:59

Kyblos naposledy jsi psal jen do 70km/h :p :p :p ;)

úplně ti rozumím ;)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod Marios » 17 led 2007, 23:23

No jo to víš vono to pořád láká :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod WeCo » 18 led 2007, 09:44

Kyblos, s těma válečkama máš pravdu, já jsem po výměně na 70ccm chvíli jezdil s válečkama 3,4 které jsem tam měl od posledně a pak jsem to vyměnil za 4,8 a suprovně se zlepšily rozjezdy, maximálka zůstala stejná. Takže to fakt platí - k většímu výkonu těžší válečky.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod KYBLOS » 18 led 2007, 10:15

Čéče to nebylo ale schválně. Prostě někdy myslíš na něco úplně jinýho, otočíš v tu chvíli plynemo cca 5mm a neuvědomíš si to, podíváš se na tacháč a tam 80 :-D Jinak se fakt snažím jezdit do 70km/hod. Nechtěně mi to ulítlo vejš no :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod KYBLOS » 18 led 2007, 15:34

Jsem si včera objednával v servisu svíčku Champion C57. Objednával jsem jí kvůli tomu, že u toho 70 válce co mi tam týpek namontoval, je v papírech k tomu válci napsaná a tak jsem si myslel, že tam patří, ale teď po telefonátu do toho servisu, kde jsem jí včera objednal mi řekli, že už jí tam maj a že budu nemile překvapen. Tak jsem se zeptal proč a řekli mi, že ta svíčka stojí 600kč a náký drobný. Je to totiž závodní svíčka :-D No teď se tomu směju, ale až si jí tam budu vyzvedávat, úsměv mi spadne :-( Takovejch prašulí za jednu svíčku :roll: Z toho plyne ponaučení: Nekupujte si pokaždý to co je někde napsaný a navíc anglicky, páč ne pokaždý je to nutný :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Lukas » 18 led 2007, 18:43

Kyblos: na takovej mrtvej válec takovou svíčku? :o
Y.Aerox,Hawaian;
Y.Axis
Obrázek
Maxima auchenia huic consultationis quamvis sum,at rectum pariter tibi abrumpó!
Uživatelský avatar
Lukas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Yamaha Aerox
Tuning / úpravy: Y.Aerox max biagi r.v.02. Hawai

Příspěvekod KYBLOS » 18 led 2007, 19:38

Není mrtvej. Je to čerstvý miminko. Má najeto teprve 190km. No co, že to není 14 koňový ďábel? To mě nevadí. Ta síla mi bohatě stačí. Já nechci trhat asfalt při rozjezdech, chci jen jezdit :-) No koupil jsem jí a příště si koupím jinou no. :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod roman.mara » 18 led 2007, 20:12

souhlas Kyblos
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod KYBLOS » 20 led 2007, 14:39

Jen tak pro srandu sem dám dvě fotky jak to vypadalo předtím než jsem jel nechat přezout scoota na Dunlopy a po přezutí. Připadal jsem si jako ňákej vietnamec, když jsem to přimontoval na scoota, jen s tím rozdílem, že vietnamec by tam měl ještě přidělaný dvě ovce, kuchyň a děti :-D Nevšímejte si těch bílých nápisů - Dunlop GT 301. Psal jsem to tam korekční tužkou a ta barva popraskala při přezouvání. Stejně to smeju techn. benzínem, páč jak něco není tak jak má být, tak to tam nebude vůbec :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 21 led 2007, 23:39

jj pohodickove pneusky...ja budu ted kupovat Pirelli EVO 21 a 22...kolik te vysly?
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků

cron