70ccm - jsem zvědavej

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod KYBLOS » 31 říj 2006, 07:40

WeCo: Dík za informace, ale Aluminium je drahý. Pudu spíš do litiny :-))) Nejspíš du do 9k od Polini AC, stojí jenom 3300kč, nebo ták ňák :-))) Mě ten výkon bude stačit a pořád je to víc než 50ccm :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 31 říj 2006, 08:06, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod KYBLOS » 31 říj 2006, 07:51

roman.mara: Jasný. Jenom se musim rozhodnout, jestli teď při 16.000km, nebo příští rok při cca 20 - 25.000 km. Joj to je těžký rozhodování :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 31 říj 2006, 07:51, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod KYBLOS » 31 říj 2006, 08:07

Napadla mě ještě jedna otázka. Překopali jste si to doma sami, nebo to dělal nějakej servis?
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod WeCo » 31 říj 2006, 09:29

teď se dívám k Shamanovi do shopu a nabízí na tvuj skut Alu/Nikasil 70 ccmAirsal T6 BP (nejvyšší řada) za 3.580,-. Být tebou tak jdu do hliniku, je to lehčí a lépe se zahřeje na provozní rychlost. Taky se lépe chladí - prostě je to po všech stránkách lepší než litina (opravtě mě jestli kecám). Kdybys to nakrmil větším karbecem, tak z toho těch 10 -11 poníků dostaneš. Ale i s tím co máš 17,5 to může být super. Jo a na výměnu jsem si sám netroufnul, nemám nářadí a zkušenosti - dělal to kámoš automechanik a fanda do 2T. Ale prej to bylo celkem v pohodě.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod KYBLOS » 31 říj 2006, 10:04

Nevím... Popřemejšlím nad tím, jestli Alu/Litina. Pozeptám se ale radši svýho servismana, jakem má na to názor on. V každém případě půjdu asi do Polini. Jestli Alu, nebo Litina, to uvidím :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 31 říj 2006, 10:06, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod KYBLOS » 31 říj 2006, 20:50

A je tu další otázka :-D Jelikož o tom vím leda tak prdlajs, zajímalo by mě, jekej je rozdíl mezi 70 Sport a 70 Racing? Dám sem dva odkazy na válce, který mě zajímají a zajímá mě, jestli některý z nich má menší životnost, nebo naopak, že některý má větší životnost, protože je Racing, nebo že je Sport a proč? Samo, že mi jde o to, abych si do svýho scoota nedal něco s menší životností. No a taky by mě zajímalo, proč u jednoho z těhle pístů je napsán výkon v koních a u druhého v koních napsaný není, za to jsou tam napsaný dosažitelný otáčky za minutu ? Předem dík za odpověď.

http://www.scootland.cz/eshop/?id=P1400181&cat=359

http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=189
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 31 říj 2006, 21:10

polini racing urco neni litina,takze bych volil litinu,pro kazdodeni pouzivani a navic nechces menit klikovku,to uz bych se bal u race valce na serii klice...
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 31 říj 2006, 21:17

Díky. Super odpověď. Vyčerpávající odpověď a vlastně jsi mi odpověděl na všechno co jsem chtěl vědět a ještě si mi toho řekl i víc :-D Takže vím to co tam napsaný není a to, že racing válec není litina, ale aluminium. Za další už je mi jasný, že pro každodenní použití je lepší litina. Pak taky už teď vím, že klikovka se nemusí měnit, když nepůjde o Racing válec. Zase jsem o něco chytřejší :mrgreen:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 31 říj 2006, 21:22

no pac race valec by uz serie pani klika asi nevydrzela,nebo nevim jak dlouho,ale asi by se ji to nelibilo
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod smates » 04 lis 2006, 19:27

Zapomen na to ze by to prvni byl nejak race valec i kdyz to tam je napsany.Vsechno to jsou zakladni sport valce ktery maj vyssi vykon jedine z toho duvodu ze maj vetsi obsah.
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Příspěvekod KYBLOS » 05 lis 2006, 10:54

Tak víš co? I kdyby to racing válec byl, mě je to jedno, páč já tam racing válec nechci. Chci tam sport. Mě šlo jen o to vysvětlení rozdílů mezi sport a racing, ale i tak zajímalo by mě jak o tom víš, že to není racing válec i když je to tam napsaný a že je to sport?
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod smates » 05 lis 2006, 20:09

Tak za 1:Je to litina,race valce jsou nicasil.
2:Cena,je to levnejsi nez obyc Polini Sport tak to logicky Race nebude.
3:Podivej se kolik to toci,nejak malo na race kit.To me tocil vic Malossi Sport.
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Příspěvekod KYBLOS » 05 lis 2006, 23:06

Dík za odpověď. No zatim sem nejvíc rozhodnutej pro tenhle válec:
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=189
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Zoidberg » 06 lis 2006, 09:29

Stejný válec (v provedení pro Derbi motory) mám na své Cagive. Za ty peníze není špatný. Když si pohraješ s karburátorem, tak bys měl být spokojený i se spotřebou. do 4 litrů by ses měl vlézt... Jen mě zarazilo, že ta mrška docela peče. Oproti padesátce emituje hrozně moc tepla, ale je možné, že Atlantis má lepší odvětrávání. Poté, co se ti vypálí vata v tlumiči výfuku, se můžeš těšit na epesní zvuk motorové pily :D
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod KYBLOS » 06 lis 2006, 10:02

Pěkný info. Kdyby mě pak někde zastavili cajti, že mi to řve jak motorová pila, řeknu jim, že jsem dřevorubec :-D Né vážně, jak je myšleno to, když si pohraješ s karburátorem? To jako to bude žrát moc, když si s ním nepohraju: A jak si s ním jako mám pak pohrát? Jako co pomůže k menší spotřebě? Díky předem za další info. Jo a ještě něco. Zajímalo by mě, jestli takhle peče každej 70 válec?
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 lis 2006, 10:34, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků