70ccm - jsem zvědavej

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod sneegg » 28 pro 2006, 11:22

hele tak si projed podpisy.podivej se po tech co tam maji 70 a bud tam bude velikost trysky nebo jim rovnou napis.no a pak to nejak naprumeruj at mas kde zacit
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod KYBLOS » 28 pro 2006, 11:27

Hle, objevila se jedna kvalitní rada :-D To není špatnej nápad. Nějak to prolezu až budu mít chvilku času a snad se s někým ze sedmdesátářů poradím :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 28 pro 2006, 15:20

Tak hledej :stare: :mad: :cyclops:
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 29 pro 2006, 08:30

Tak už to asi vím :-) Ptal jsem se včera jednoho tipa co dělá motorky a on mi řekl, že je to maximálně o 10 větší tryska oproti originálu, takže když mám originální tryku 65ku, tak po překopání na 70ccm, to bude tryska do 75 :-) Teď mám ale jinej problémek. Jde o to, že možná už tuhle sobotu mi to na 70ccm jedet typ překope, ale ten typ zatím neví, že chci i vyměnit ložiska klikovky. To jsem mu poněkud zapomněl říct. Dneska mu brnknu, abych se dozvěděl, jestli mi to dokáže taky vyměnit :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 pro 2006, 08:32, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 29 pro 2006, 11:24

Kyblos: jj vymeni klikovku nebo jenom loziska je o mnohem tezsi nez jenom valec a pist...
Valec bys dokazal vymenit i ty ...tady je navod,ale asi ti na nic nebude :)
http://www.scooter-tuning.cz/forum/viewtopic.php?t=4859 :p
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 29 pro 2006, 11:55

Jo díky. Návod je to dobrej, ale mě to opravdu na nic nebude, páč já tak dobrej nejsem. Bál bych se strašně, že tam něco pokazím. Já nejsem na moc citlivou práci a pokud jde o dotahování matic apod., tak ani tam nemám cit a většinou servu závity, takže to by fakt nebyl good nápad. Já to zkusit, můžu si jít rovnou připravit peníze na další novej válec, páč tenhle by šel ke kytičkám :-) Takovéhle práce radši přenechám odborníkům :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 29 pro 2006, 12:19

akorat to ted rozdelavam....nikdy sem to nedelal...nemam stim zkusenosti :rolleyes: ,budu tam brousit v karteru nejake casti aby tam lip proudila smes...pry se potom razantne snizi spotreba ...tak uvidime
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 29 pro 2006, 13:11

Dej potom vědět, jestli o opravdu maká :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 29 pro 2006, 14:17

o 10cisel bych rek,ze je malo,ja sem daval o 11 vetsi trysku nez serie kvuli ladaku a to mi kluci rekli,ze sem blazen,ze to je malo,navic,furt s to kuckalo...o 10vetsi kvuli 70cc mi prijde malo...
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Marios » 29 pro 2006, 14:25

Kuře tomu nevěř že ti klesne spotřeba a hlavně bacha at tam něco nepo :o :o :o
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Dj RE5PECT » 29 pro 2006, 14:32

[quote=Marios]Kuře tomu nevěř že ti klesne spotřeba a hlavně bacha at tam něco nepo :o :o :o[/quote]na ST foru to psal Leon a je to tak...
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Marios » 29 pro 2006, 14:40

Tak na to se musím mrknout
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod kure.11 » 29 pro 2006, 14:41

jj mrkni ...doufam ze nic neposeru :p
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Marios » 29 pro 2006, 14:55

držím ti palce a dej vědět dik a čau B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 29 pro 2006, 15:13

DJRESPECT: o 10cisel bych rek,ze je malo,ja sem daval o 11 vetsi trysku nez serie kvuli ladaku a to mi kluci rekli,ze sem blazen,ze to je malo,navic,furt s to kuckalo...o 10vetsi kvuli 70cc mi prijde malo...

Nevím no. S jistotou se to stejně nedozvím a tak budu muset počkat až tam ten kit bude namontovaný :-) Uvidím jestli se to bude dusit, nebo ne. Nejširší tryska, kterou doma mám, je 72ka, takže když to bude málo, samo koupím nějaký trysky, ale dokud to neprojedu, nebudu vědět kolikátku. Uvidím :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník