70ccm - jsem zvědavej

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod slapky » 01 pro 2006, 00:06

[quote=Marios]Bacha at to není brouk mozkožrout :D :D :D :D :D[/quote]
Snad ne :mad:.Hned zítra ráno bych ho zchladil jízdou na scootu do práce :p.Sice jsem dnes koupil kuklu pod helmu,abych měl i krk zakryty,ale brouka bych zchladil.Snad mi do toho zítra nebude pršet :mad:!
Nehleď stále jen dopředu!
Ohlédni se někdy také vzad,...

mobil: 608 423 077
Uživatelský avatar
slapky

1500+
 
Reputace: 31
Příspěvky: 1875
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Šlapanice
Skútr / moto: Yamaha majesty 250 + Suzuki Burgman AN 650

Příspěvekod Marios » 01 pro 2006, 00:07

Přeju hezké počasí bez deště
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod kure.11 » 01 pro 2006, 00:33

[quote=slapky][quote=Marios]slapky a kde vidíš problém ?????[/quote]
Marios,prosím tě,nesměj se laikovi,ale:představuju si to třeba tak,že ten varec musí být upevněn na nějakém "základním šroubu" ;).Co když ten "čínský šroub" má nějaké jiné rozměry než ten zamýšlený varec?AHA?
Na bečku Starobrno přece také nenasadíš pípu od Staropramenu.Tak ten problém vidím třeba v takové záležitosti :stare:.
Teď mi řekni,že to jde a nasadíš mi brouka do hlavy :mad:![/quote]
presne tak...pasuje to tam....myslim ze ciny mivaji kopii motoru minarelli :rolleyes: ;) ,ale z ciny nikdy nedostanes to co z itala,ale to neznamena ze to nemuze jet dobre ;) B)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod slapky » 01 pro 2006, 00:45

Kuře 11,potěšil jsi mě i ty :rolleyes:.Díky!
Nehleď stále jen dopředu!
Ohlédni se někdy také vzad,...

mobil: 608 423 077
Uživatelský avatar
slapky

1500+
 
Reputace: 31
Příspěvky: 1875
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Šlapanice
Skútr / moto: Yamaha majesty 250 + Suzuki Burgman AN 650

Příspěvekod kure.11 » 01 pro 2006, 01:14

[quote=slapky]Kuře 11,potěšil jsi mě i ty :rolleyes:.Díky![/quote]
budes tunit??? pro zacatek urco varec a vyfuk B)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Dj RE5PECT » 01 pro 2006, 06:33

[quote=kure.11][quote=slapky][quote=Marios]slapky a kde vidíš problém ?????[/quote]
Marios,prosím tě,nesměj se laikovi,ale:představuju si to třeba tak,že ten varec musí být upevněn na nějakém "základním šroubu" ;).Co když ten "čínský šroub" má nějaké jiné rozměry než ten zamýšlený varec?AHA?
Na bečku Starobrno přece také nenasadíš pípu od Staropramenu.Tak ten problém vidím třeba v takové záležitosti :stare:.
Teď mi řekni,že to jde a nasadíš mi brouka do hlavy :mad:![/quote]
presne tak...pasuje to tam....myslim ze ciny mivaji kopii motoru minarelli :rolleyes: ;) ,ale z ciny nikdy nedostanes to co z itala,ale to neznamena ze to nemuze jet dobre ;) B)[/quote]jj maj minarelli short block B)
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Marios » 01 pro 2006, 07:35

Tak no probléma
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod slapky » 01 pro 2006, 14:24

[quote=kure.11][quote=slapky]Kuře 11,potěšil jsi mě i ty :rolleyes:.Díky![/quote]
budes tunit??? pro zacatek urco varec a vyfuk B)[/quote]
Zatím nevím,kure.11,mám to ještě v zároce a ještě dlouho mít budu :rolleyes:.Takže nevím,jestli to v záruce smím udělat bez porušení záručních podmínek.
Nehleď stále jen dopředu!
Ohlédni se někdy také vzad,...

mobil: 608 423 077
Uživatelský avatar
slapky

1500+
 
Reputace: 31
Příspěvky: 1875
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Šlapanice
Skútr / moto: Yamaha majesty 250 + Suzuki Burgman AN 650

Příspěvekod KYBLOS » 01 pro 2006, 14:26

[quote=Marios]Kyblos a opatrně to pak zajížděj at to rovnou nepřidřeš :o :o[/quote]

Jo, to je mi jasný. Jen nevím jak přesně se zajíždí 70ccm. Nebylo těžký zajíždět 50ccm, páč jsem tam měl tlumič výkonu. Navíc mi řekli, že nemám jezdit na plno, ale na cca půl plynu až třičtvrtě výkonu. No u toho tlumiče to bylo stejně jedno, páč vejš mě to nepustilo, ale aspoň jsem trošku věděl, kolik to pojede po zajetí, páč mi to řekli. Ala jak mám vědět čemu se říká půl až třičtvrtě výkonu u 70ccm, když ani nevím kolik to pojede po zajetí? :-(
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod smates » 01 pro 2006, 17:37

Nerad bych vas sklamal,ciny sice maj "kopii" minarelli ale treba kliku a varec mej jinej.Takze neni kopie jako kopie,navic takhle to funguje u obsahu 50ccm a on ma 125ccm.Na Biaginni jsem nenasel ani tuk tak nevim jak bys to chtel tunit a koupit to na jinej scoot kterej ma "stejnej" motor mi prijde docela risk pri tech cenach ;)
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Příspěvekod kure.11 » 01 pro 2006, 17:57

aha ....ja sem ani nevedel co ma za scoot :o
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod slapky » 01 pro 2006, 17:58

[quote=smates]Nerad bych vas sklamal,ciny sice maj "kopii" minarelli ale treba kliku a varec mej jinej.Takze neni kopie jako kopie,navic takhle to funguje u obsahu 50ccm a on ma 125ccm.Na Biaginni jsem nenasel ani tuk tak nevim jak bys to chtel tunit a koupit to na jinej scoot kterej ma "stejnej" motor mi prijde docela risk pri tech cenach ;)[/quote]
No,právě toho se obávám :(.
Nehleď stále jen dopředu!
Ohlédni se někdy také vzad,...

mobil: 608 423 077
Uživatelský avatar
slapky

1500+
 
Reputace: 31
Příspěvky: 1875
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Šlapanice
Skútr / moto: Yamaha majesty 250 + Suzuki Burgman AN 650

Příspěvekod KYBLOS » 01 pro 2006, 18:33

Tak jo lidi. Mám tu nový dotaz. Nevíte někdo, kde by mi to mohli namontovat? Servis, který mi to mohl namontovat zrovna nemůže. Může až někdy v únoru :-( To nevydržím. Existuje nějaký místo, kde mi to namontují ?
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 01 pro 2006, 18:59

proc si to neudelas sam? to neni slozity,mozna Jack z 4scoot,jestli to jeste dela, v Plzni...
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 01 pro 2006, 19:37

Tak do Plzně nepojedu. Myslel jsem něco poblíž :-) Já si nemyslím, že to bude až tak moc jednoduchý, páč mi Ondra řekl, že ňák záleží na tom, jestli můj motor vyrobili Italová, nebo Španělé a to i přesto, že myslel stejnej motor, takže Piaggio. Prej jsou to jen výjimky, ale na některejch z těch motorů - v prípadě, že to vyrobili Italové, nebo Španělé - nevím kteří přesně, se musí o cca 0,5 mm vybrousit třeba na soustruhu ten vnitřek. Prej se to tam právě o těch 0,5mm nevejde. Myslel ten vnitřek, ne přímo hlavu, kterou jsem od něj koupil, to víc v motoru. No a já si to sám udělat nemůžu, páč nemám soustruh, stejně na něm neumím a taky bych měl strach, že na tom něco pokazím a to i v případě, že by se to tam vešlo. Nikdy jsem něco takovýho nedělal a to by nejspíš dobře nedopadlo :-(
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků