Ahoj, nenapadá vás, čím by to mohlo být? Válec 160 ccm Naraku, hlavní tryska 115, volnoběžná 35. Válečky 6x 13 g. Kymco Agility City 125 (nahrazeno Naraku 160 ccm).
Při jízdě ve dvou zdechne kolem 60 km/h a dokud nenechám motor vychladnout, tak ani nenastartuje. Myslel jsem, že to je tryskou (byla tam č. 102, ačkoliv v servisním manuálu je 104), protože svíčka naznačovala chudou směs. Dal jsem dnes tedy trysku č. 115, vyčistil karburátor a při jízdě narazil na tento problém. Netušíte, čím by to mohlo být? Na videu je to slyšet v čase 0:20. Otáčky jdou nahoru téměř lineárně a najednou dojde k propadu výkonu a jak kdyby se to dusilo:/ Když jsem jel na tom sám, tak nad 80 km/h to nechtělo vůbec táhnout a propad výkonu byl dost znát.. Původně jsem si říkal, zda neprokluzuje řemen, ale opticky není nic poznat a navíc to dělá i bez hmotnosti jezdce.
Delalo to i pred vymenou valce? Anebo to zaclo az hned po vymene? Osobne bych to spis tipl na blbou svicku. Kdysi u CZ 175/477 mi neco takoveho delala svicka anebo inducka. Proste to zaclo blbnout ze po jizde cca 5km to zaclo ve vyssich otackach vynechavat a debilne to jelo. Pri stidenem motoru vse ok, .....do zahrati. Svicka byla dobre zbarvena, cihlove cerne, ten cervenej kabl ke svicce byl starej. Inducka stara uz od pohledu. Sundal jsem nadrz a jen jsem naraz vymenil inducku, kabl ke svicce, fajfku a svicku. Vse jsem mel z jine masiny rezervni, tak nebyl problem. Pak to jelo za studena i tepla zcela bez zavad. Tak nevim jqk u tebe, ale asi bych sel levnou cestou a vymenil svicku. A pak i inducku.
Díky za odpověď, prakticky se dá datovat začátek problémů výměnou celého krytu/bloku motoru, tedy začátkem letošní sezóny. Od té doby je tam problém. Říkal jsem si, zda třeba nemůže "podfukovat" válec, ale ten tam kmitá tak rychle, že by se to projevil asi jinak. Kabel ke svíčce jsme měnil za zcela nový někdy na konci loňské sezóny. Zkusím ještě vyměnit svíčku za jinou.. Otázka je, zda to třeba nemůže dělat třeba šoupátko? Měl jsem ho venku, celé ho prohlédl, ale nikde jsem žádnou prasklinku nebo tak něco neviděl. Někde jsem četl, že membrána šoupátka může časem odejít..
Zatím si ale připadám jen bezradně:D Zkoušel jsem i jiné válečky, ale rozdíl nebyl.. Když jsem jel sám, tak nějakou chvíli nebyl žádný problém. Ve dvou je skútr momentálně prakticky nepoužitelný a teď ještě tohle cukání...
Dnes jsem vyměnil těsnění příruby sání, vše zkontroloval a problém stále stejný. Přemýšlím, zda na to nemůže mít třeba vliv špatná komprese válce, ale to by se asi projevilo hned po startu, nikoliv až při vyšší rychlosti...
a nebo už to nestačí nasát dost vzduchu přes karburátor a ten působí jako restrikce. Ale to je spíš otázka na nějakého Tunera v tom se moc nevyznám. rozhodně jestli jsi nepřetryskoval karburátor jezdil tak se spalováním chudé směsi motor přehřívala svíčka a proto třeba pak chcípl a nastartoval až po vychladnutí