od Mr.Voza » 12 říj 2013, 13:17
Černej drát do spodní díry, červenej do horní díry. Kolečko na měráku nastavit na červený pole 10A. Odpojit od baterky mínus a zapojit měřák mezi odpojenej kabel a mínus na baterce. Na měřáku pak uvidíš, jestli Ti to v klidu něco žere. S tímhle nastavením uvidíš proud s přesností 0,1A a míň než 0,1A ti to ani neukáže.
Kdybys chtěl vyšší citlivost a větší přesnost na měřáku, tak přehoď červenej drát do prostřední díry na měřáku a kolečko nastav na zelený pole v pravo a vyber tam požadovanej rozsah měřáku 200 mikroA - 200 miliA. Pak uvidíš na displayi hodnotu proudu v miliA nebo mikroA - podle nastavení. Ale pozor - do toho zelenýho pole měřák nenastavuj, když bude proud vyšší, než 0,2A, jinak ho můžeš odpálit (myslím).
edit: michal73 byl rychlejší
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP