od RADEK_SL » 26 črc 2011, 21:08
Pokud ti to žere olej, stejně zjistíš při rozborce, že válec bude vyběhanej a ke kroužkům se přidá oprava válce nástřikem Nikasilu. Když se díváš jak to rozebírá odborník, je to jako nic, ale už jen nandání křehkých litinových kroužků na píst je docela piplačka. Trochu nervozity a jedeš koupit nový kruhy
. Stejně nedokážeš změřit ovalitu válce ani posoudit vůle a opotřebení, zda je to ještě v toleranci, nebo jsou ty díly zralé na výměnu. Nechal bych to na odborném servisu, nebo jiné osobě, která je v oboru znalá. Může se stát, že vysolíš peníze za díly, které tam dáš a za pár km na tom budeš stejně jako teď, nebo ještě hůř
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250