Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
20 čer 2012, 14:24
Již třetí sezonu sedlám Yamahu NEOS 50 r.v. 2008.
Za studena i za tepla ukapává z (hadičky) karburátoru směs benzínu s olejem
Po každem vypnutí motoru vykape zhruba celý obsah karburátoru pod skútr. Bohužel se jedná o hadičku, která je ve spodní části karburátoru ( ústí na dně ) a myslím, že slouží jako odvod přebytečného benzínu - přepad.
Nevěděl by někdo, co by zde mohlo být za problém ? Díky za radu.
Naposledy upravil
foxxik dne 20 čer 2012, 19:33, celkově upraveno 1
20 čer 2012, 14:28
prasklá hadička. upadlá spona. strávená hadička.
Kup si novou, na palivová vedení a vyměň to, budeš mít pokoj.
20 čer 2012, 21:11
No bojim se, že to tak jednoduchý mít nebude.
Jestli jsem to teda správně pochopil, tak mu to teče z přepadu plovákový komory a to neni hadičkou. Dělá mi to samý. Několikrát jsem čistil plovákovou komoru s přívodem (sázel jsem na nějakej bordel) a nakonec jsem dal jsem novou uzavírací jehlu a stejně to nepomohlo. Záleží jak moc to kape. Já jsem to přestal řešit, protože u mě je to záležitost několika kapek. Jediná další možnost je podle mě novej kohout k nádrži
20 čer 2012, 21:36
no já mám ještě jinou verzi pokud ústí v dolní části tak to nebude přepad ale spíš
na odkalení nečistot,vody v benzínu
měl by tam bejt šroubek který když povolíš tak vypustíš karburátor
je pořádně dotažený?, těsní?, není tam špatné těsnění pokud tam je?
20 čer 2012, 21:43
no nevim. Ono to je ze spoda, ale když to rozebereš, tak vevnitř v komoře to jde skrz až nahoru, takže to tak nevypadá, ale je to přepad. Jestli se teda bavíme o správný věci, protože já tam hadičku nemám. Ale předpokládám, že on jí tam na o dost novějším ročníku asi má. Možná jí tam mám správně mít i já, jen jí někdo vyhodil. Protože je to jako taková tulejka, jako že na to asi hadička patří, ale v tom případě nevim kam by vedla.Jestli má viset jen tak do volna, tak potom tam nemá vůbec žádnou funkci.
20 čer 2012, 22:05
já to měl na kerbecu dellorto na vypouštění benzínu z plovákové komory jak píše nem.pe
20 čer 2012, 22:16
samozřejmě může mít pravdu MMMM (A pravděpodobně ji má)
neznám ten stroj on ho má záleží na typu karbecu
ale píše že vykape cca. objem karbecu z toho jsem si to odvodil
20 čer 2012, 22:20
Taky mam dellorto. Vypouštěcí šroub tam je, ale taky tenhle přepad. Záleží odkud přesně to kape
20 čer 2012, 22:24
Take mam stejne zkusenosti jako nem.pepe. Dole je sroubek a slouzi k vypusteni benzinu z plovakove komory (karburator Mikuni). U sroubku jsem zadne tesneni nenasel, ale vzdy jsem ho mel fest utazenej.
28 črc 2012, 15:20
zdar, stejný problém jsem měl ještě v záruce, jedná se o netěsný odklaovací ventilek a budeš pravděpodbně muset koupit celou plovákovou komoru, poněvadž dozdělat se to nedá, snad by se to dalo nějak odvrtat a dát tam jinou trubičku přepadu, nebo jinak to vybastlit, úplně ucpat to nemůžeš protože si myslím že to tím odvětrává i plovákovku. Nejlepší bude koupit nějakou repliku pokud možno s odkalovacím šroubem
09 čer 2023, 23:53
Je škoda,že se zde nikdo neobtěžoval nenapsal jak to dopadlo
Uvedu tedy vše na pravou míru, výrobní vadu na plovákové komoře karburátoru po 15ti letech asi neuhraju. Náhrada víčka včetně těsnění a šroubků je
5RN-E4G81-03
Gurtner 1.jpg
Gurtner.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 čer 2023, 06:35
Dobry den, mám stejný problém s protékající ventilem na odkazová im víčku, je to na náhradě aspoň vyřešeno lépe, než ventilem s pružinou, na starém neosu je šroubek a to drží mnohem lépe
12 čer 2023, 16:54
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Britt v 12 čer 2023, 16:56.
15 čer 2023, 23:13
Ano je to řešeno jinak a lépe, můžu vřele doporučit.
01 srp 2024, 11:03
Prosim vas nevala sa nahodou niekomu doma tato plavakova komora? Alebo neviete nahodou, neda sa to nejako rucne opravit? Bohuzial neviem to nikde zohnat a na diel sa caka z japonska jeden mesiac