Tak s kroužkama tě vyvedu docela rychle z omylu protože mezi zámkama byla vůle 0,05 mm což je v toleraci udávané výrobcem.Problém je asi v pístu který je až po pístní čep opálený.Dost mě ta informace ,že je vyběhaný překvapila.Jsem zvyklej na motory bez nikasilu tak bych čekal vyběhanej i válec a hlavně kroužky.Proto jsem hledal chyby úplně někde jinde.Asi to tady funguje jinak.Zase jsem o něco chytřejší,no
4.2. edit:Tak skůtřík dostal nový válec a zdálo se že to bude vše OK,ale ouha je to všechno KO.Motor sice už má tlak jaký by měl být.Ale začal problém s přestihem.Takže ještě asi CDI
protože po mechanický stránce je to všechno OK.
Jo jinak my bylo vysvětleno proč vyběhanej motor může přestat jen tak z ničeho nic jed.Prý je to způsobený sací membránou na válci.Pokud motor nemá dost silnej podtlak na to aby jí přemohl tak prostě nenasaje z karburátoru a proto to nejede a svíčky je suchá i když karburátor je v pohodě.
5.2. edit:Tak skůtřík je fcajku a jezdí.První vada:vyběhanej válec.Druhá vada:Přepólovaný snímač předstihu,jak to nikdo neví.
Výsledek je ten ,že to jezdí a to je hlavní.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 úno 2014, 11:08, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou