Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
27 dub 2012, 13:03
Zdravím,
začal mě zlobit neos 100 (najeto 8000 km).Dám novou svíčku ,ujedu celkem cca 50 km bez problémů najednou zaškube a konec.Dám novou svíčku okamžitě chytne a zas se to po cca 50 km opakuje.Nemáte někdo mamuál ke karburátoru nebo jak má být nastaven?Už jsem zkoušel všechno možný a zlobí a zlobí ....Dík
Z.N.
01 srp 2012, 19:59
Ahoj. Já bohužel nevím, jak ti pomoct, ale manuál by se mi taky hodil. Přijde mi, že tu neos 100 skoro nikdo nemá. Na motorkari.cz dokonce i chybí v katalogu motocyklů. Těžko hledat pomoc...
01 srp 2012, 20:50
Tak jsem tam vrazil první svíčku na kterou jsem narazil u kámoše(zrovna to opět zkolabovalo) co měla stejnej závit ale mnohem víc vysunutý jiskřiště (údajně vyhozenou z nějakýho schopera) a vono to jezdí.Takže origo předepsanou tam dávat nebudu.S tím manuálem je to zajímavý ,do dneška jsem si už začínal myslet že ho mám sám.Jinak spokojenost.Takže čau kolego
01 srp 2012, 21:32
máš sz
28 srp 2012, 22:45
Zdravím,měl jsem před lety s Neosem podobný problém.Svíčky odcházely jedna za druhou(NGK).
Po demontáži byly většinou zaolejované.Závada byla v mazání autolube,mazalo až příliš.Po několika pokusech o seřízení jsem to vzdal.Autolube demontoval a mažu směsí 1:50 z kanystru a mám již
pokoj.Neos jezdí o poznání lépe a nekouří.
28 srp 2012, 23:31
zkoušel jsem měřit spotřebu oleje a je to tak 1L oil na 3 nádrže t.j. 15 L H U S TˇÝ takže jak jsi odpojil to ekokotlube? Vypadá to ,že klasika mix bude řešení páč nevím jak ekokokotlube nastavit a neriskovat zadření.
29 srp 2012, 06:50
Nastavit mazání nijak nejde. Pro vyndání musíš z pravé strany motoru oddělat větrák,zapalování a pod ním je olejové čerpadlo. Na zapalko potřebuješ stahovák,kterejch může bejt vícero druhů. Z čerpadla vedou 2 hadičky,takže toto vše demontovat,případně vyndat olejovou nádržku a nebo ji zaslepit + zaslepit vstup oleje na karburátoru......ale tam by vlastně měla být kulička a nemělo by to být potřeba.