Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Yamaha Maxster 125 - chcípá, dusí se

09 zář 2012, 09:58

Zdravím, mám problém se skůtrem, před nedávnem mi kamarád kuchal vejfuk, zvuk parádní ale asi po 200 km to začalo dělat problémy :( když sem z 3/4 plynu ubral skoro na min tak se motor začal jakoby dusit a chcípnul, a chvíli nešel nastartovat, asi po 10 minutách zase chvíli jel, když mi tohle udělal 2x za 2 kilometry tak už sem si všímal že když přicpu vejfuk tak naskočí téměř hned. Mezi vesnicema to bylo v pohodě jak byl motor v otákách tak jel ale ve městech sem se ho snažil držet pod krkem ale chcípalo to. Potom sem zkoušl jezdit okolo komína a když se to ohřálo tak to bylo to samí, vyndal sem svíčku a barvu měla +- dobrou trochu světlou, tak sem svíčku vymněnil a skusil sem malinko zvětšit trysku ale je to ještě horší, díky za odpověď TOM

Re: Yamaha Maxster 125 - chcípá, dusí se

09 zář 2012, 16:29

ze by hruzamiluv dalsi odbornej zasah? :roll:
hod mu to na hlavu :wink:

Re: Yamaha Maxster 125 - chcípá, dusí se

12 zář 2012, 06:21

on si taky nevi rady.. ani nevim jestli je to tim ..:(

Re: Yamaha Maxster 125 - chcípá, dusí se

12 zář 2012, 08:29

to vis ze je to tim, bud se ti v tom vypalila ta dratenka a je z toho otevrena roura a nebo jeste hur se jezdenim s vykuchanym vyfukem neco rozbilo v motoru
napriklad se tim zcela jiste zvysilo namahani vyfukoveho ventilu
zkusil bych si od nekoho pujcit na zkousku puvodni vyfuk jestli to nepomuze, pak to je nejspis ta druha moznost :(

Re: Yamaha Maxster 125 - chcípá, dusí se

15 zář 2012, 09:11

tak díky ;) ale s tim origo výfukem to bude docela problém..maxstrů v blízkém okoloí moc neni :( a nevím jestli by mi tam seděl fuk z jiný 125, ještě mě napadlo že by tam mohl být problém s malou tryskou..?
díky TOM

Re: Yamaha Maxster 125 - chcípá, dusí se

15 zář 2012, 09:20

to asi ne u 4T nema tryska takovy vliv, muze mit vliv na vykon, ale ne na spatnou smes v motoru

Re: Yamaha Maxster 125 - chcípá, dusí se

29 zář 2012, 06:57

j3nda: Na malém objemu má vliv vše na vše, jak já říkám.
Doporučuji majiteli ať skočí do servisu (takového, kde mu neřeknou, že si neví rady) ať na to juknou. Nebo buď aktivní, a koukni se po jiných 125kových výfukách, zda by nějakej nepasoval, byť jen na dva šroubky a jednu zkoušku, a pokud to pojede pak jak má, tak máš jasno. Výfuk u 125ky není výfuk u čopra, tady má dost velkej vliv na výkon. Další věc, když jste to u Hruzamila vykuchali, seřídil ti karbec? Tím by to taky mohlo bejt. Mě na Yamaze Virago 125 prorezlo koleno zadního válce. To byl rámus, ale v jízdních vlastnostech to bylo pěkně znát. Spodek mrtvej, člověk se musel držet furt v otáčkách uchometricky někde kolem 6000 a výš. Ale ten vršek zase oživnul. Po zavaření kolena (a to tak, že v délce cca 5cm má vyšší průměr než jinde) se krouťák dokonale vrátil, výkon nahoře se moc nesnížil, ale hlavně mi to začalo dělat zajímavé zvukové efekty při jízdě z kopce.
Z té zkušenosti usuzuji, že pokud ti v nízkých otáčkách nejede jak má, a ve vysokých není problém, pláčeš správně. Jo, a poděl se prosím o spotřebu, kolik ti to žere s tím výkuchem? :D
Odeslat odpověď