Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
06 čer 2015, 17:56
Ahoj bikeři!Mám Yamaha Majesty250 r.v.97 druhý majitel najeto cca 83t.km,mnou najeto cca 1000t.Vše fungovalo jak má jízda paráda,starty paráda vše OK.Výměna všech náplní.Jeli jsme se synem se projet a po cca3km jsem jí dal napít na 120km a najednou nějakej jinej zvuk?!? a chcípla.Z filtr boxu se vyvalil čoud a smrad oleje a už nenastartovala.Komplet doma odstrojení a vizuelně vše OK.Po sundání víček ventilů horní v poho a ze spodního vytekl olej a při zastartování to chrchlá olej.Prolezl jsem forum a bylo tam někde psaný o těsnění ventilů,anebo popř.jaká by to mohla bejt jiná závada a co doporučujete popř.kde sehnat díly.Akorát mám dotaz ohledně toho kdybych musel kuchnout motor kde se dá sehnat asi komplet těsnění na motor nebo jestli se prodávají celé sady a kde,ale hlavně mám zkušenosti s půlením motorů(pionýr,jawa,simson)a na co si dát pozor u 4taktu a jak se pak nastavují rozvody,tak bych uvítal nějaké rady a poznatky od těch,kteří už měli tu"čest".Díky moc za každou radu a ještě mám dotaz ohledně válečků do variatoru,jaké dát,gramáž,výrobce,poměr kvalita cena atd. popř.odkaz kde se dají objednat.Díky moc a přeji Vám spousty km ve zdraví a bez problémů!!!!!
07 čer 2015, 22:13
Ahoj.Zkus pohledat tu:
http://www.motorkari.cz/motorkari/?act= ... ajesty+250něco najdeš tady:
http://www.scootland.cz/skutr-yamaha-majesty-dx-250/Jinak na rozvodech by měl i byt značky.
Ohledně válečků. ..za mě Dr.Pulley