Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
01 dub 2011, 23:01
On ještě v servisu nebyl. Prošel prostě základní věci, a Yamaha nejde. Je to stříkačka, jiskru to hází a když vyndá svíčku, tak palivo lítá ven. Tak zatím hledá servis, Yamaha ve Vrbovce ho oškube, Scootland nechce, už proto, že prodavač tvrdil, když dá olej 5W-40, tak zadře, takže tam ani nevědí co je viskozita oleje. Takže jsem mu doporučil Jiřího Tomse ze Slaného, nebo Iva Kazlepku.
01 dub 2011, 23:10
a neni skutr jen ulity
01 dub 2011, 23:11
no mě napadla ještě jedna věc než tam dáte tu novou svíčku vypust karburátor pokuď to není stříkačka pokud jo
odpojte benzín aby tam vůbec nešel a s vyndanou svíčkou pořádně protočit aby se stačil vysušit i
spalovací prostor, protože pokud dáš novou svičku do uchcanýho válce je v podstatě hned uchcaná
zkušenosti z samodomo traktůrku než jsem si sehnal odpovídající karburátor k 4T 500stovkovýmu jednoválci
byl tam moc velkej
teoreticky by to mohlo bejt pokud k tobě jel 500metrů trochu se to ohřálo ale sytič se znovu zapnul
a uchcalo se to a pak se to už veze nebo přes noc nechat bez svíčky odvětrat
01 dub 2011, 23:12
Ještě jsme z tebe nevymámili, jestli ta svíčka byla předepsaná pro tuhle Yamahu a byla nová. A to to koupil nový nebo ojetý a ujel na tom 500m a nebo to odzimoval a nejde to? Kabeláž jste komplet prošli? Pojistky? Prostě elektrika. Kluci leze to z vás jak z chupatý deky, někteří tady berou základní servis jako že to odtlačí do garáže, zle se na to podívaj a zařvou startuj a jiný to rozeberou do šroubku. V první příspěvku je napsaný, že už v nějakým servisu byl.
Jinak do Minarelli motorů se dává klasika 10W40 a do Piaggio motorů, co maj kluzná ložiska na klice se dává 5W40.
nem.pe:
Co tu píše, tak je to stříkačka, takže automatický sytič padá.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 17 pro 2013, 19:03, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
01 dub 2011, 23:16
napsal než jsem dopsal
ale princip stejný
01 dub 2011, 23:21
Majesty má už dlouho, Taky dvakrát jsme s tím byli v Alpách. Takže šlapala jako švýcary, ale najednou zdechla a už nejde nakopnout. Zítra ještě zkusíme odpojit vstřik, vystříkat palivo a uvidí se.
01 dub 2011, 23:26
podle mě je ulita
01 dub 2011, 23:27
OK, ptám se naposled a jdu spát. Svíčka byla předepsaná na tento model a fungl nová z krabičky?
01 dub 2011, 23:32
to same by mě taky zajimalo
01 dub 2011, 23:36
svíčku jsme zkusili starší a potom i jinou s Aprilie.
01 dub 2011, 23:39
Takže pro tento večer je moje favorizovaná závada špatná svíčka. Kupte funglovku, předepsanou výrobcem. Necpěte tam něco, co tam nepatří, nebo má jinou teplotu, nebo odpálíte píst a pak už to nepojede vůbec.
01 dub 2011, 23:46
dal by sem novou na co šetřiz na tomhle
02 dub 2011, 00:06
Před dvěma roky jsem koupil svičku v yamaze NGK za 250kč jezdi jsem na ní cca 1 měsíc , pak jsem chtěl motorce dopřát a koupil iridiovou denso za 600kč.
Takže vyzkoušeno na NGK(jetou 100km),DENSO,i svičku s Aprilie.Denso i ngk je předepsaná na tento skútr.A na ten benzín co je v motorce ujeto cca 150km.Skútr je dva dny bez svíčky za tu dobu to snad vyschne. Bohužél nemám měřák komprese ,protože si myslím že bude problém tam.
02 dub 2011, 07:27
a jak chytal skutr před tim
02 dub 2011, 08:16
chytal na první škrtnutí