Což o to, pěknej návod tam mají, ale potřebuješ na to spešl vercajk... Já si taky musel od kamoša ze servisu pučovat štěknu (utahovačku bo jak se tomu... prostě tu potvoru, so s tim v pneuservisu povolujou kola, akorát elektrickou...), jinak bych s tim nehnul! Musíš povolit ten spojkovej zvon a ten se protáčí, takže ho buď musíš nějak zaaretovat, což je bez toho stahováku celkem problém, nebo použít tu štěknu. Další věc je, že tu spojku drží taková veličajzná nesympatická matice, na kterou jsem ani už neměl klíč, ale to vyřešilo opatrný upnutí za tu matku do svěráku a pořádnej záběr za řemenici... A opatrně vyšroubovat, páč ta kontrastka na dvěpade už má celkem sílu... Ovšem nejvíc jsem se zapotil při nasazování pružinek a musel jsem si na to upravit-zničit jeden šroubovák (zabrousit do špice a ohnout ji do obloučku) Pak už tam jen luply, mrchy červený... Mno a tak hodinku jsem si hrál s rozhýbáváním paken na spojce...
No každopádně i ty žlutý pružinky jsou o něce tvrdší, ne?? I tak si myslim, že s tim bude potíž... Vem si, že to je všechno (pružinky na spojce, kontrastní pružina, hmtnost válečků ve variátoru) dimenzovaný tak, aby to bylo všechno navzájem sladěný!! Takže když na jedný straně přidáš, nebo ubereš, tak to zákonitě musíš udělat i na druhý... Prostě všechno souvisí se vším...
Takže, jestli se do toho pustíš, tak přeju hodně zdaru a ať se to povede!! Držim palec...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 úno 2014, 11:51, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posledního příspěvku