Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

21 úno 2007, 21:15

ja to mam v poho mam totiz 2takt a ten ventily nema :cyclops:

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

21 úno 2007, 23:05

To se někdo má!!! ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 14:56, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

22 úno 2007, 07:17

Já taky, ale když nemáme ventily, tak máme aspoň ventilky :-D

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

22 úno 2007, 15:57

je taky od v.... :cyclops:

27.2. edit:
Právě dneska jsem kontroloval vůli ventilů.Potřebovaly jen malinko utáhnout.Nikdy bych nevěřil, že je to tak dětinsky snadné.Největší práce je s odkrytováním plastů.Samotná kontrola a seřízení, mi zabraly snad jen 2 min...
:cyclops: :cyclops: :cyclops:
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 14:57, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

27 úno 2007, 18:59

Kdyz to znas tak je to brnkacka ;)

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

02 bře 2007, 17:46

Zajimave tema, panove.

poradite nekdo jak na to serizovani, obecneji/podrobneji?? Nejaky postup??

Dik S.

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

02 bře 2007, 19:45

Pokusím se... ;)

Kontrola ventilové vůle.
1.Po zjištění platných údajů o ventilové vůli, postav skůtr na stojan, a odstraň všecky kapotáže, které brání přístupu k hlavě válce motoru.
2.Vyšroubuj zapalovací svíčku, sundej víko ventilů, nebo jednotlivá víka, každého z ventilů.
3.Najdi pólové kolo nebo dynamo.Tzn, nějaký větší šroub, nebo záslepku, pod kterým se nacházejí.Podle rysek na něm umístěných nastavíš přesný bod horní úvratě.
3.Najdeme horní úvrať pístu, a to tak, že otáčením klikové hřídele, ve směru hodinových ručiček, až do momentu, kdy se zavírá sací,a otevírá výfukový ventil.Od tohoto momentu otoč ještě jednu otáčku, tzn. 360°(zvětšuje se odpor otáčení), píst se blíží do horní úvratě.V okýnku nastav kolo tak, aby se kryla ryska na něm s ryskou na motorové skříni.
4.Zkontroluj ventilovou vůli.Vsuň měrku mezi konec ventilu a seřizovací šroub na vahadle.Zkoušej různé síly měrek, až najdeš tu, která pasuje nejpřesněji.Zjistils stávající vůli ventilů.
5.Pokud je vůle malá nebo velká, povol zajišťovací matku ventilu, povoluj nebo utahuj seřizovací šroub, až jde správná měrka přesně protahovat mezerou.
6.Utáhni pojistnou matku, a drž seřizovací šroub v požadované poloze.Po dotažení matky, znovu zkontroluj nastavenou vůli.
A je to!Jestli jsem na něco zapoměl, tak mě určitě někdo opraví... ;)
[/quote]
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 14:59, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Yamaha Majesty 250 - ventilové vůle

02 bře 2007, 23:32

S návodem souhlasím až na drobnost.Cituji z příručky pro automechanika-pohyb pístu z DÚ do HÚ a vytlačování zplodin hoření z válce do výfuku. Krátce před HÚ se otevírá SV a s určitým zpožděním po HÚ zavírá VV.
Odeslat odpověď