Uf. Právě jsem pročetl celé vlákno a jsem v depresi. Včera jsem koupil Majesty 250 r.v. 11/2004 a začínám se bát. Sice se zatím motor točí, ale je dojetý asi dost podobně. Taky je to dovoz z Itálie, polámané plasty, sjeté kotouče, pneumatika sjetá z jedné strany.
Když jsem se byl na něj podívat, projel jsem se opravdu jen málo, protože to ještě nemělo české doklady, a navíc jsem laik, který stejně nic nepozná.
Ale stejně se mi zdálo, že je nějaký líný i po zahřátí motoru. Mám ještě čínskou 125tku a zrychlovalo to podobně. Chlápek tvrdil, že jsou sjeté válečky, že to bude ok.
Pak se mi to zdálo v zatáčkách hrozně vratké, i při nízké rychlosti, což jsem přičítal navyklosti na jiný stroj, ale Quinn mě dost postrašil s tím, co všechno to může být.
Ta přední guma sjetá z jedné strany mě taky zaujala, ale prý je to tím, že předchozí majitel asi rád řezal zatáčky jen na jednu stranu. Když jsem jel rovně, měl jsem dojem, že jsou řidítka lehce nakřivo, což je prý způsobeno tím, že je sjetá pneu nerovnoměrně a že až se koupí nová, bude to ok.
Zahřátý motor při volnoběho lehce kolísal, což je prý normální. Na mé číně kolísá daleko víc a semtam chcípne, tak tomu věřím, i když jsem si myslel, že Yamaha tyto úchylky nemívá. Navíc vibrovala tak, že se klepala zrcátka i plexištít.
Teď mě jímá hrůza z toho, že jsem koupil podobnou past a že se z toho zblázním.
Uklidněte mě, prosím, někdo, že to neni tak zlé a nebo že to za těch 29 tisíc i s převodem dokladů stálo..
Díky Martin