No on ten stav tachometrů asi, a u dovozů zvlášť, nejde brát vážně.
Podle mě nejdůležitější je, jak kdo se skútrem zachází a jak se o něj stará
a to alespoň já podle fotek nepoznám.
Podle mě u každého ojetého skútru, který někdo kupuje od někoho koho nezná platí, že je nutná nejen projížďka ale hlavně skoro servisní prohlídka viz jak píšu
tady Určitě si myslím, že než koupit něco na maximu, kam finančně došáhnu, tak radši něco, co si dám nejen důkladně prohlídnout někým, komu věřím, a hned udělat důkladný servis při kterém se vymění vše co je potřeba a hlavně náplně, které můžou být, ale nemusí OK. Při tom se ukáže, jestli někde nebylo něco jinak než prodejce uváděl a hned se dá s ním jednat o kompenzaci nebo případném vrácení.
Jasně, že takový postup něco stojí, ale osobně preferuju jistotu, že mě skútr někde nenechá na holičkách.
Když nemám na nový skútr, tak to určitě považuju za lepší, než se úplně vydat z peněz jen koupí, a pak kvůli něčemu za pár stovek (spíš tisíc), které už nejsou, třeba 1/2 roku nejezdit
nebo se staženou pr..lí, jestli dojedu.
Holt je dnes taková doba
15:40 edit:100% souhlasím
, ale tu vylítanost podle fotek nepoznáš. Často ani podle svezení (pokud nemáš srovnání tahu motoru se stejnou mašinou) a nemusíš ani podle gum nebo destiček.
Jako jediný vodítko, bez otevření alespoň varce, nejvejš tak podle opotřebení gripů, sedla, kotoučů, možná kouře z výfuku a zvuku.
Zkrátka, jetej skútr od cizího je holt vždycky krok do neznáma.
_tmax.gif
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[