Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
27 lis 2009, 12:16
Abych pravdu řekl Rady, čekal jsem, že odpovíš nějak takhle, nicméně se může stát, že se dá od něj koupit i něco dobrého. Tohodle skútra jsem u něj v garáži zahlédl a vypadal opravdu krásně, ale nemluvili jsme o něm. V sobotu jedu k němu kvůli penězům, tak se na něj můžu podívat. Když už tam budu, nic se tim nezkazí, maximálně budu mít další zkušenosti, když už se tomu tak intenzivně věnuju.
27 lis 2009, 12:30
Od lidi co mne podvedou, tak se jim vyhybam obloukem a je mi uplne jedno co dal nabizi. Pro mne je to jen neduveryhodny "prodejce" = podvodnik. Ja uz se radeji nebudu dal na tohle tema vyjadrovat a tobe dam posledni radu, pokud chces koupit ojety skutr, tak se obrat na nekoho kdo tomu rozumi.
27 lis 2009, 12:45
To jsem myslel, že jste vy..
Takže asi zůstanu bez Majesty, neboť nevim, jak se v dnešní době člověk na ulici seznámí s někým, kdo rozumí skútrům. Ach jo. Budu místo toho cpát peníze do tý číny, aby jezdila. Prej zbav se číny, kup značku. Neni to tak jednoduchý...
Tak se mějte a díky alespoň za tu chvilku optimismu.
Ahoj.
27 lis 2009, 13:21
Do ciny penize nevrazej, je to skoda a radej do jara prisetri nejakou korunu a pak se to rozsiri i vyber. Osobne bych na tvem miste sel rovnou do 400, kde je nepatrny rozdil v cene, ale daleko vetsi vyber a take i vykon za temer shodnou spotrebu benzinu.
27 lis 2009, 13:23
pariz.martin píše:...Posledním zjištěním je že právě ona "kost" v uchycení motoru a vlastně i vidle to má už za sebou....
Martine,
pokud budeš měnit kost, vyměň i mosazná pouzdra v uchycení motoru, jsou origo u Yamahy za cca 400 Kč kus, celkem dva kusy. Vypadá to jednoduše, jen se ta původní pouzdra musí vylisovat tlakem, ne mlácením kladivem. Tato pouzdra a kost pomůže.
27 lis 2009, 13:48
Rady píše:Do ciny penize nevrazej, je to skoda a radej do jara prisetri nejakou korunu a pak se to rozsiri i vyber. Osobne bych na tvem miste sel rovnou do 400, kde je nepatrny rozdil v cene, ale daleko vetsi vyber a take i vykon za temer shodnou spotrebu benzinu.
Na něčem jezdit chci, takže to udržet v provozu musim. Ty sám jsi psal, že ceny ještě teď klesnou, takže do jara čekat neni moc optimální. Co se týče objemu, tak chci max 350 a Majesty je ideál. Nestojím o vyšší povinné ručení a závodník nejsem. Většinou budu jezdit se slečnou tak kolem 80 km/h a když vyrazim sám, tak 110 max, víc se bojim i v autě.
27 lis 2009, 14:39
Myslim ze 400 spada do stejne kategorie jak 250 urcite ne do kategorie nejvyssi t.j. nad 400.
27 lis 2009, 14:43
Tady jsem si zase jistý já, láme se to na 350. Nedávno jsem to zařizoval na tu čínu.
EDIT: Těch kategorií je víc, 400 samozřejmě není ta nejvyšší..
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 pro 2013, 04:37, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního odkazu
27 lis 2009, 15:00
No ja za B400 (nema obsah 400) jsem platil i s bonusem cca 800,- a to si myslim, ze moc neni. Ale ja mam motorku pro zabavu a tak tohle neresim
27 lis 2009, 15:05
Tady souhlasím s anitkou, pojištění se láme na 350 ccm a to dost burtálně.
To byl taky důvod, proč jsem já kupoval 250. Na pohodové ježdění to bohatě stačí.
V kategorii 250 je toho víc a dá se celkem dobře hledat. Nutno však říci, že hodně pohodlí a natažený nohy (to je můj požadavek) v podstatě poskytuje Suzuki Burgman, Yamaha Majesty, Aprilia Atlantic a Honda Foreight. Tak snad jsem na něco nezapomněl.
Honda je líná (údajen, osobně nevím) Atlantic se vzadu houpe (údajně) takže tam zůstává Majesty a Burgman.
Majesty všichni chválí a Burgoš je Burgoš. Teď se jich pár objevilo, takže je třeba hledat.
Přeji Ti štastnou ruku.
27 lis 2009, 15:11
Já to chci používat jako ekonomický a pohodlný dopravní prostředek. Podle toho jsem taky vybíral, stejně jako Joker. Akorát už mám pocit, že jsme absolutně OT. Až tu bude někdo něco hledat, jako já, bude se mu to hůř číst. Stejně jako se mi blbě čte "Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod", kde si lidi přejí hromadně k svátku a podobně...
Rady píše: pokud by bylo volne lozisko, tak se to rozkymata kolem 50km/h a to jen kdyz v rukou uvolnis riditka.
Sepisuju si všechny rady, co jsem pochytal a potřeboval bych ještě upřesnit tuhle větu, cos napsal (mimochodem to je přesně to, co ten poslední skútr dělal). Jaké ložisko kdyby bylo volné? Dík
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 pro 2013, 04:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
27 lis 2009, 15:33
but v přednim kole nebo v řizeni
27 lis 2009, 15:52
Lozisko rizeni a da se to poznat tak, ze se skutr hodi na hlavni stojan a musi se prevazit na zadni. Pak chytnes rukama predni kolo a tahem k sobe a od sebe bys mel registrovat v pripade ze je volne nejakou vuli. Rizeni by v teto poloze melo jit s lehkym odporem ne uplne lehce.
27 lis 2009, 16:07
Super, přesně takové rady jsou dobré a stojí za to si je uložit. Jinak volné ložisko v kole už poznám, to jsem měl na té číně. Ale to by asi stejně kmitání řidítek nezpůsobilo, se domnívám.
Díky.
27 led 2010, 17:16
DARIUS píše:Jo ta kontrolka je jenom na těch 3000km další change oil. Potřeba kontrolovat olej.
Vottoho tam máte měrku oleje na kontrolku se nespolehej když svítí větsinou je pozdě.Dělal jsi snad autoškolu.