Neznám tu Yamahu ale podívej se na ten karbec. Měly by tam být dva šrouby. Jeden seřizuje polohu šoupátka a druhý seřizuje bohatost směsi. Měl bys podle umístění přijít na to, kterej je kterej.
Postup seřízení:
Motor musí být dostatečně zahřatý (jízdou, ne brbláním na chodníku).Potom bych nejprve zkusil kroutit šroubem bohatosti směsi doprava (utahuješ-ochuzuješ) až do doby kdy začne být chod motoru nepravidelný. Z této polohy většinou stačí povolit ještě o čtvrt až půl otáčky k dosažení správné směsi.
Pokud je volnoběh ještě stále malý, přidá se na šroubu polohy šoupátka (utahováním by se měly zvyšovat otáčky).
Po dosažení patřičných volnoběžných otáček se musí znovu seřídit bohatost směsi šroubem bohatosti.
(Nejde tomu jen přidat šoupátkem a vykašlat se na to !!!)
Takhle si s tím pohraješ a měl bys docílit situace kdy volnoběh bude pravidelný a přechod z volnoběhu do všších otáček při zatížení plynulý. Pokud to při rozjezdu z volnoběhu "zaváhá" a teprve potom vyrazí tak je to chudý. Pokud se to bude při rozjezdu dusit a teprve nárůstem otáček to začne jet dobře tak je to bohatý.
Pokud je na karburátoru cokoli jiného než ty dva šrouby tak nic z toho co jsem napsal neplatí
Znovu opakuji že tuhle Yamahu neznám a návod je pouze "universální"