26 kvě 2010, 20:33
26 kvě 2010, 20:34
26 kvě 2010, 20:41
26 kvě 2010, 20:47
26 kvě 2010, 20:53
Z jedné strany karburátoru najdeme 2 seřizovací šrouby. Velkým šroubem regulujeme otáčky volnoběhu tzv. volnoběžný šroub a malý šroub kterým regulujeme bohatost směsi při volnoběhu – tzv. vzdušník. Při nastavování správné směsi při volnoběhu postupujeme takto. Přidáme přibližně tak jednu až dvě otáčky na šroubu, který řídí volnoběžné táčky – zvýšíme volnoběžné otáčky. Poté zašroubujeme vzdušník až na doraz a vyšroubujeme buď podle hodnoty která je udávána v servisním manuálu nebo univerzálně 1 až 1,5 otáčky. Optimální volnoběžná směs se většinou nachází v rozmezí 1 až 2 otáčky, v tomto rozmezí se snažíme najít polohu při které má motor největší volnoběžné otáčky. Po nalezení bodu s nejvyššími otáčkami opět snížíme otáčky volnoběhu volnoběžným šroubem. V neposlední řadě je nutné připomenout že toto ladění vždy provádímě přo plně zahřátém motoru.
26 kvě 2010, 23:41
27 kvě 2010, 08:49
27 kvě 2010, 16:53
29 kvě 2010, 22:25
29 kvě 2010, 22:26
30 kvě 2010, 21:06
20 úno 2016, 00:04
23 úno 2016, 17:15
28 úno 2016, 18:13
28 úno 2016, 18:32