Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
18 bře 2007, 21:09
tak už mam mojí Yamahu Majesty 125 v kupě, dneska sem s ní jel ze servisu domů. Dával se tam jiný motor - z Yamahy Teos 125, je to stejnej motor... přehodil se komplet motor i variátor.
jenže se mi pomalu rozjíždí a mam malou maximálku tak 80-90 km/h a dřív mi to jelo skoro 110.
dávaly se tam i nový válečky a řemen kevlar Malossi. válečky sem tam kupoval od Yamahy 20x12
8.6 g... asi sou moc těžký, neví někdo rozměry jaký válečky má Teos 125?
nebo jaká gramáž by tam byla vhodná? nemá někdo zkušenosti?
18 bře 2007, 23:18
Koukal jsem všemožně na netu , ale nenašel jsem , což ty asi taky . Ale co takhle je zvážit , ty starý z toho TEOSáckýho motoru ..... a nebo tam šupnout celej varec z Tvé Majesty . Varec jsi měl dobrej , ne ? Já teď taky dával nový válečky , a asi je ještě vyndám a kousek odvrtám abych je odlehčil .... ( maj tam bejt origo 14 gramový - rozměr 20x12 , a ty starý co jsem vyndal měli jen cca 12,5 g )
18 bře 2007, 23:21
No to by mohlo být vono ty těžké válečky
19 bře 2007, 11:47
MP: díky taky jsem hledal... asi je necham teda zvážit, nebo zkusim nejdřív napsat do Yamahy jestli mi napíšou gramáž.
asi to bude tim,motor vrčí krásně. Jen sem měl další problémy s tim motorem z teose - ložiska, tak se tam nalysovaly
nový a už to jezdí. Ještě dokoumat ty válečky a snad to bude v pohodě.
jinak ten muj varec byl sjetej,ten z teose byl prej mnohem lepší
Naposledy upravil
supr.tomo dne 19 bře 2007, 11:48, celkově upraveno 1
19 bře 2007, 16:01
To je divny, Tome. Gramaz valecku souhlasi, na 150tku se standartne dava 10 g. Tech 8,6 g je podle me spravne.
Hele, koukni na remenice jestli nejsou "vyjete" - mne shodily maximalku, rozjezd je s otaznikem.
A taky se koukni, jestli je spravne vypodlozeny variator od volnobezky, jestli se ti nesvira remen. Ja to ted konecne zjistil, objednal a zda se, ze je to ok.
Cest! H.
19 bře 2007, 16:06
mě to tam dělal všechno v servisu, dával mi tam varec z Teose, říkal že byl mnohem lepší než ten můj sjetej.
dával se tam i novej kevlar řemen Malossi a ty nový válečky. Třeba má Teos jinou gramáž válečků, psal jsem do Yamahy
tak uvidim co mi napíšou.
19 bře 2007, 19:53
[quote=skopi]To je divny, Tome. Gramaz valecku souhlasi, na 150tku se standartne dava 10 g. Tech 8,6 g je podle me spravne.
[/quote]
No tak jednoznačný to zas není ... koukni na
http://www.scootland.cz/jaknato/Tvalecky/....stejný motory , jinej rok výroby a už je tam jiná gramáž ...
19 bře 2007, 20:55
kámoš má navíc jedny 8.5 g tak je tam zkusíme, je to sice jen o 0.1 g ale třeba to bude znát.
a uvidim co mí napíšou z Yamahy, ptal sem se na válečky Teose
Naposledy upravil
supr.tomo dne 21 bře 2007, 08:19, celkově upraveno 1
20 bře 2007, 09:59
Hmmm, hmmm, prominte, ale tu tabulku bych bral s rezervou. Stejny model motoru a jednou se tam da 10 g a podruhy 14 g?? Selsky rozum mi rika, ze tam neco nehraje...anebo, ze by novejsi typ mel vyrazne lehceny variator?
Myslim, ze Teos ma jiny typ variatoru nezli Majesty?? Nevim, hadam, to vis lip ty, Tome.
Hmmm...a co ten remen?? Delaj se ruzne delky a jestli mas delsi nez standartne, pak by to odpovidalo...
No, uvidis, kdyz nevis tak proste vyzkousej
a vyres to!
Cest H.
20 bře 2007, 22:30
Supr.tomo - 8,5 a 8,6 ... to není gram , ale 0,1 g ... předpokládám že jsi se jen upsal .
Skopi - No a proč by se tam jednou nemohli do stejnýho motoru dát třeba 10 a jednou 14 .... jde o to že v jinejch rokách výroby to mohlo mít různý variátory , převody ....
Já měl v Majesty 12,5 g , kopil jsem origo co tam maj bejt , tedy 14 g , ale nějak se mě zdálo že s těma lehčíma to bylo lepší , takže jsem dnes vylisoval ty mosazný vnitřky a z těch starejch válečků jsem je dal do novejch plastovejch pouzder . ( ono se může zdát že při gramáži 14 g je těch 1,5 g rozdílu zanedbatelný , ale to je rozdíl na jednom válečku , a je jich tam 8 , takže to už je celkem 12 g )
21 bře 2007, 08:22
jo máš pravdu psal sem to narychlo a má tam bejt 0,1 g.
nebo to pak ještě zkusim projet až bude hezky, třeba si to nejdřív musí všechno "sednout" když byl motor rozpůlenej a měnily se ložiska a repasovala klika... i ty válečky a řemen třeba nejsou zajetý. to budu pomalu zajíždět a uvidim. pak tam zkusim od kámoše ty válečky 8,5 g.
28.3. edit:tak sem to ted konečně projížděl znova, už mam vše hotový i nastříkanej vejfuk.
ale je to děsně líný, pořád pomalej rozjezd, třeba ze 60 na 70 než to vyleze tak to trvá hrozně dlouho.
vytáh sem z toho nejvíc kolem 80 což je hodně málo, pak mi to sjelo na 70
a když sem přidával a ubíral tak to skoro ani nereagovalo, cca od půl plynu vejš.
neví někdo čim všim by to ještě mohlo bejt? předem moc dík :cyclops:
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 úno 2014, 14:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou