Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
03 črc 2013, 17:52
Mám problém s baterii.Baterie je nova.
Najel jsem 60 km a baterie byla vybita ze už jsem nenastartoval.
Tak jsem ji nabil
Ma 12,2V , když nastartuji tak se na ni ukaže 13,8-14,2V.
Regulator napěti má 5 konektoru.
Dva -černý a červeny vedou na baterii, ty tři zbyvajici jsou bíle a vedou do generatoru.
Takže to vlastne dobiji , ale výsledek je takovy že je vybito.
Nechapu to.
Jeste jedna vec je mi divna když nastartuji tak se mi svetla vice nerozsviti , jako treba u auta,Stale stejny svit.
Je mozne ze to nejak souvisí s dobíjenim???
A na co jsou dva konektory co jsou umisteny nahore karburatoru, kde je klapka??
Když je odpojim nic se nedeje.
Dekuji zakazdy napad.
05 črc 2013, 09:25
Zkus jinou baterii, třeba je vadná. Jakou máš baterku? Pak snad jinej regulátor nebo vinutí altiku......nechat přeměřit....
05 črc 2013, 13:06
Kolega měl ndávno problém na čopru s regulací dobíjení,zničil baterii než na to přišel,při zkoušení vždy OK,ale po několika km jízdy a zahřátí začal zlobit regulátor,za studena byl zas OK
Vyměnil ho a vše OK.Přichytit si nějak voltmetr a sledovat napětí během jízdy.
05 črc 2013, 16:40
Baterie je 3 mesice stara,běžnou nabijeckou asi za 2 h nabita.
Jak jsem psal při nastartovani se zvedne napeti na baterii, ale ze by se vice rozsvitlly svetla to ani nahodou.
Pripada mi to jako ze by to nestacilo dobijet.
S tim regulatorem je to dobry napad.Muze si opravdu žit svým životem.
V každym pripade zajedu za elektrikarem.
Jeste mala otazka.Z regulatoru jde primo vedeni na baterie a odtamtud je vedeno na vse pro napajeni ostatnich spotrebicu??
08 črc 2013, 18:07
Potřeboval bych poradit.
Ma alternator nejake uhlíky??
Dnes jsme použil kleštak a zjistil jsme že to nabiji 0,5A., ale kdyz zapnu svetla jsem v mínus 4,5A.
Takze jedine jezdit bez svetel.Asi to bude ten regulator.