Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
13 čer 2010, 21:19
Prosím poraďte mi už nevím co mám dělat. Mám skútra Yamahu Duplex Joc 50 ccm a abych motor nastartoval musím nastřikat do sání nebo do válce benzín, jinak za studena nechytá. Při teplém motoru jde v pohodě nastartovat, ale pokud je motor studený tak bez podlití nechytá. Nevím ani na jakém principu tento motor pracuje, protože z karburátoru jsou kromě přívodu benzínu dvě další hadičky, které nevím k čemu slouží. kohoutek benzinu nelze zastavovat, je to nějaká automatika nebo nevím co.
Na internetu jsem nikde tento typ skútru nikde nenašel. Nevím zda to má sitič nebo je to ovladané pod tlakem.
Už jsem vyzkoušel vše vyčistit, ale bez výsledku.
Prosím poraďte.
Děkuji.
13 čer 2010, 21:31
No já tam mám celkem 3 jedna je přívod paliva z nádrže další z karburátoru podtlaková která otevírá kohout a u ní je ještě jedna ale ta nevím na co je ale tvůj problém bude spíš v sytiči nepouští víc paliva když je to studený skus ho vyndat poklepat případně máznout olejem ve spreji já to tak udělal a teď to funguje nebo kup rovnou novej.
13 čer 2010, 21:35
jj stím sitičem jsem si myslel taky že by to tak mohlo být, ale ja nevím jak to má vypadat a kde je. Na karburátoru? jo a když sundám hadici přívodu benzínu s karburátoru tak neteče benzín jen při nastartovanem motoru to teče.Je to problém nebo to tak ma bejt?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 pro 2013, 11:49, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
13 čer 2010, 21:50
Má to tak bejt na to tam je ta podtlaková hadice jak nastartuješ udělá se v ní podtlak a ten otevře palivový kohout a pustí palivo (je to taková náhražka za mechanický ventil abys nemusel otevírat a zavírat ručně benzín). Sytič najdeš na karburátoru malej plastovej váleček cca 1,5 - 2 cm a vedou k němu dva kabely, většinou přišroubovanej na dva šroubky.
14 čer 2010, 12:34
díval jsem se a na karburátoru není nic co by mělo nejakej kabelovej přívod. Jo akorád vedle jehly je víčko co má dva šroubky, ale je tam pod ním nějaká membrána a tam je hliníkovej váleček v pružince. Mohlo by to být ono? Ale jak to je ovládané podtlakem?
A nemá třeba dobře těsnit vzduchový filtr aby tam vznikl ten podtlak?
Díky za rady
14 čer 2010, 15:14
jj to je ono ten válecek takze k tomu vede lanko? tím padem máš manualni sitič
14 čer 2010, 16:04
nee ani lanko tam nevede.
prostě nic
ale když jsem sundal vzduchový filtr který je vevnitř prázdný zřejmě ho někdo vyndal
tak jsem přiložil ruku na otvor kde má být vduchový filtr a vono to chytlo
při nakopnutí se tam asi podtlakem zapl ten sytič a přidal se tam benzín
tak to je asi tím filtrem
14 čer 2010, 16:07
asi jo no kup novej filtr a uvidis
14 čer 2010, 16:31
žádnej filtr nesundávej, když za studena ne a za tepla jo tak na 100% sytič musíš vědět jestli máš automat nebo manuál, ale asi automat. Je to přímo na karbeci je na tom krytka, vyděláš to rozmonutuješ zkontroluješ a jestli neni poškozenej tak ta kapsel se musí vyměnit mosazná
14 čer 2010, 16:54
mám dojem že se tady už na foru řeší jen 10 problémů furt dokola . Stačí se podívat na starší vlákna a nemusí zakládat další jenom s jiným názvem. To je můj soukromej názor .
14 čer 2010, 17:16
jaj tady i na ST foru je o sytiči 100tisic přispevku
vim nademnou to nekdo psal.
16 čer 2010, 09:57
díky za rady už je to OK!
13 črc 2010, 23:34
A čím to bylo, když už je to OK?