Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
13 říj 2012, 00:44
Zdravím,mám Aeroxe 2011 po odbrždění a dnes jsem si na něj dal laďák S6 pro replica a variatorS6 sport pro 5 g dělané pro ten laďák + přední polořemenici S6+ kontrastku S6 medium (rozjezdy se zlepšily a maximálka taky ) ale problém je ten , že po nastartování čekám než s vypne sytič a pak když se chci rozjet a z volnoběžných otáček přidám plný plyn tak čekám tak 1-2 než naběhnou rozjezdové otáčky a pak se rozjedu , ,jakmile uberu plyn a zastavím a zase se chci rozjet bez toho aniž by otáčky klesly až na volnoběžné a zase přidám plyn tak se otáčky nedostanou ani na rozjezdové a jakoby dvakrát je slyšet že se trochu zvednou otáčky a pak zase jednou vynechají pak se zase dvakrát zvednou a vynechají a tak by se to dělo dokud bych nepustil plyn a nepočkal než tam budou zase volnoběžné .A tohle mi dělá I za jízdy že jakoby jedu třeba 60 km/h a pustím plyn tak zase jakoby jenom otáčky zase dvakrát potáhly a zase vynechaly a tím nemyslím jakoby to bylo chudé ale jakoby se to ublívalo a je cítit že se pakny o buben jenom klepají a pak musím zajet ke krajnici a počkat než otáčky zase klesnou na volnoběžné a pak se teprve s plným plynem můžu rozjet .Nejspíš to bude něco v karburátoru ,třeba se to časem zpraví ,že je třeba nějakým vadným palivem zanesená tryska nebo něco.Předtím mi to na seriovém nastavení nedělalo ale taky jsem při rozjezdech čekal než naběhnou otáčky tak 2 sekundy .A taky se mi vždy při rozjezdech i na serii stává že se mi rozsvítí kontrolka mazání a svítí od 0km/h do 40km/h a pak do 45km/h párkrát rychle nepravidelně blikne a pak zhasne ale jenom při těch rozjezdech se to stává ale oleje mám dost tak nevím co s tím je .Dík moc za všechny rady a omlouvám se že je to tak dlouhé ale chci být jen přesný
13 říj 2012, 08:41
Měnil jsi po výměně výfuku trysku v karburátoru + spojkové pružinky ?
Myslíš odbrždění,jako změření výkonu a nebo jsi myslel odblokování - odstranění restrikcí ? Pokud jsi s tim byl na brzdě,tak předpokládam že jsi to ladil a nechápu potom proč jsi to nenechal sladit po nainstalování novejch věcí,ale před ?
Máš správně podložkama doladěnou mezeru pro řemen mezi polořemenicí a variátorem ?
Ohledně kontrolky,ta signalizuje pouze množství oleje v nádržce,takže pokud ho tam máš určitě dost,tak je třeba zaseknutý plovák,ale pro jistotu zkontroluj hladinu a případně olej dolej.
13 říj 2012, 13:28
No právě že s tuningem začnám tak zatím nemám nakoupené zádné trysky takže trysku sem neměnil a pružinky sem na té seriove spojce o yamahy nechal jen jsem vyměnil kontrastku .Na brzde to nebylo jen jsem to dal odblokovat .K tomu variatoru byly dvě stejně tlusté podložky ale ani ty dvě na sobě nebyly tak tluste jako ta co byla na seriove variatoru .tak sem tam dal 1 podložku . Kde se na tom karbecu nastavují volnoběžné otáčky ? A jaká tryska by se tam měla dat pro ten výfuk ?