Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
15 črc 2013, 21:21
Zdravim mam podobny problem.
Mam Yamaha Aerox ladeny vyfuk
http://www.scootland.cz/zbozi/scootland ... 0ccm-tt-3/Karburator pretriskovany na 90tku
http://www.scooter-tuning.cz/ProductPag ... sket=false vytahnu na rovince i sto jak zalehnu,ale taky otacky nejdou nad 10k.rozjezdy jsou supr tahne celou dobu ale zdaji se me male otacky nato ze to jede i sto.
variátor Mallossi (válečky 5,5g)
pruzinky ve spojce mam modre.
Ranni starty jsou otresne musim tocit tak minutu az minutu a pul aby se chytnul a to bezi ze bezi,pridam a chce se udusit.tak cekam zas tak minutu nez se chytne a jde pridat plyn aby sel do otacek.
16 črc 2013, 06:41
A kolik by jsi chtěl aby ten seriovej válec točil ? 10000 otáček je uplně normální hodnota. Navíc pokud je ta hodnota pouze tachometrová,tak si v klidu 10-15 km/h odečti...
Válec a ani výfuk kterej máš neni na vysoké otáčky stavěné a už tak se to při 10 tisících spíš přetáčí.
16 črc 2013, 08:44
Je potřeba si uvědomit ještě některé věci. Motor nemá po celém rozsahu otáček stejný výkon. Řekl bych, že u všech motorů klesá kroutící moment motoru v oblasti vysokých otáček a žádný motor asi nedosáhne nejvyššího výkonu při maximálnách otáčkách. Tedy, vytočí-li motor na stojanu třeba i 12 tis. otáček, nemusí se tak stát při jízdě, neb jak známo, aerodynamický odpor roste s druhou mocninou rychlosti, což je značně rychle. Nejvyšší rychlosti při nejvyšších otáčkách tedy budou dosahovat stroje, které mají přebytek výkonu a omezuje je jen převodový poměr, což asi nebude Tvůj případ.