Yamaha Aerox 50 - maximální rychlost, otáčky

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Yamaha Aerox 50 - maximální rychlost, otáčky

Příspěvekod Austin11 » 15 črc 2013, 21:21

Zdravim mam podobny problem.
Mam Yamaha Aerox ladeny vyfuk http://www.scootland.cz/zbozi/scootland ... 0ccm-tt-3/
Karburator pretriskovany na 90tku http://www.scooter-tuning.cz/ProductPag ... sket=false vytahnu na rovince i sto jak zalehnu,ale taky otacky nejdou nad 10k.rozjezdy jsou supr tahne celou dobu ale zdaji se me male otacky nato ze to jede i sto.
variátor Mallossi (válečky 5,5g)
pruzinky ve spojce mam modre.

Ranni starty jsou otresne musim tocit tak minutu az minutu a pul aby se chytnul a to bezi ze bezi,pridam a chce se udusit.tak cekam zas tak minutu nez se chytne a jde pridat plyn aby sel do otacek.
Laděný výfuk LeoVince TT
Variátor Malossi Multivar
Dell Orto 17,5mm
S6 Torque Control MKII Minarelli 107mm
Uživatelský avatar
Austin11

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 23 kvě 2013, 19:12
Skútr / moto: Yamaha Aerox 50cc Valentino Rossi
Tuning / úpravy: Laděný výfuk LeoVince TT Variátor Malossi Multivar Dell Orto 17,5mm Spojka S6 Torque Control MKII Minarelli 107mm

Re: Yamaha Aerox 50 - maximální rychlost, otáčky

Příspěvekod TUNER » 16 črc 2013, 06:41

A kolik by jsi chtěl aby ten seriovej válec točil ? 10000 otáček je uplně normální hodnota. Navíc pokud je ta hodnota pouze tachometrová,tak si v klidu 10-15 km/h odečti... ;-)
Válec a ani výfuk kterej máš neni na vysoké otáčky stavěné a už tak se to při 10 tisících spíš přetáčí.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha Aerox 50 - maximální rychlost, otáčky

Příspěvekod Aircombat » 16 črc 2013, 08:44

Je potřeba si uvědomit ještě některé věci. Motor nemá po celém rozsahu otáček stejný výkon. Řekl bych, že u všech motorů klesá kroutící moment motoru v oblasti vysokých otáček a žádný motor asi nedosáhne nejvyššího výkonu při maximálnách otáčkách. Tedy, vytočí-li motor na stojanu třeba i 12 tis. otáček, nemusí se tak stát při jízdě, neb jak známo, aerodynamický odpor roste s druhou mocninou rychlosti, což je značně rychle. Nejvyšší rychlosti při nejvyšších otáčkách tedy budou dosahovat stroje, které mají přebytek výkonu a omezuje je jen převodový poměr, což asi nebude Tvůj případ.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků