Ty voe, expert z Yamahy nepozná origo variátor od Malossi? Co to je za experta? Vyndej válečky a změř jejich rozměr. Origo jsou 15x12, Malosssi má 16x13. To v Yamaze nevěděj?
Jinak co bych určitě udělal - komplet kuchni variátor a spojku, preventivně dej novou kontrastku, jestli je to motor bez úprav, tak doporučuju bílou Malossi, zkoukni válečky a vodítka, jestli maj známky opotřebení, určitě vyměň. Do origo variátoru patřej 15x12 6,5g, lepší je ale dát 5,5g, pak to jede svižnějc. Mutivar používá 16x13, pro motor bez úprav malossi dodává 7g. Válečky a vodítka lehce mázni grafitovou vazelínou. Kluznej čep, po kterým jezdí variátor taky lehce mázni obyč vazelínou, ale ten fat jenom lehce, ať se nezamastí řemen, spíš jenom povrchově zamastit, aby po něm variátor nechodil uplně na sucho. Zkoukni taky variátor a jeho pevnou polořemenici, jestli už nejsou vyjetý od řemenu "schody". Dál zkontroluj, jestli zadní řemenice chodí lehce jak má - jestli se při pohybu nezadrhává. Když jí taky kuchneš, vyčistíš a promázneš, nic tím nezkazíš.
OT: Tunere, řetěz a plášť na kolo za dvojku? To kupuješ ty díly pozlacený ne?
Nedávno jsem nechával dávat do kupy v jednom chrudimským servise takovou starou hujdu, co jsem asi po 15ti letech vytách z kůlny, abych si na ní přidělal dětský sedátko (abych si sedátkem nehyzdil svoje primární kolo). V servise mě dělali centrování obou kol, nový oba pláště, obě duše, oba ty ochranný pásky co jsou v ráfku, novej řetěz, 2 nový lanka, asi půlku bowdwenů nový, všechny brzdový špalky, jinak celkový seřízení a promazání. Cena 1300 s DPH
Ale jo, beru, že každej asi jezdí na trochu jiný úrovni a na trochu jiným kole