od JRM66 » 28 pro 2015, 18:40
Všeobecne to plechové je lepšie ako to klasické, (Turbo motory sú podmienene týmto plechovým tesnenim ako aj dizlove u ktorých by to klasicke kukuričné moc dlho nevydržalo, videl som už pár motorov z rozožraným a rozpaleným klasickým tesnenim) skôr si myslim že borec pred tebou lial obyčajnu vodu alebo noname fake chladiacu sračku ktoré sú obvykle extra agresivne. Ja som mal v dovezenom Piaggio z IT ešte asi pôvodnu chladiačku ktorá bola pekne svetlo tyrkysova ale po premerani už bola na NULE. Použil som origo koncernovu GM chladiačku na -25 nech mi to neprimrzne a premaže pekne vodnú pumpu. Edit: Hrubšie tesnenie znižuje krapet kompresiu a vykon, použiva sa hlavne po strojovom zarovnani hlavy kedy z nej trocha ubudne. Neviem či možno by nebolo vhodne ju trocha prerovnať, alebo ked ju budeš mať vonku tak ju aspoň skontroluj či nie je trocha skrútena.
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST