Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
08 kvě 2014, 10:25
Zdar, aká je bežná prax pri výmene motora. Odišiel mi starý, dostanem nový. Na tacháči je +- 10tis. Nuluje sa tachometer alebo sa necháva pôvodný stav? Chápem, že to nulovať nemá veľmi zmysel, predsalen moto nie je len o motore. Ale i tak, aká je bežná prax?
08 kvě 2014, 10:35
Tachometr se nuluje až před prodejem
08 kvě 2014, 11:43
mno, normální postup je zápis výměny motoru do servisní knížky. stav tachometru se nenuluje. mimo jiné je to trestné (vymahatelnost je věc druhá).
08 kvě 2014, 12:41
gabel: Trestne je to mozna ve vyspele Evrope, ale urcite ne v tom nasem bananistanu...
08 kvě 2014, 12:43
máš pravdu, tady se o tom jen mluví.
08 kvě 2014, 13:59
Stav kilometrov nevypoveda iba o motore, ale aj o ostatnych castiach. Preto by som sa priklonil k tomu, ze sa to normalne zapise do knizky a mozes to aj zdokumentovat fotografiami. Pri predaji mas potom 100%ne ciste svedomie a aj kupujucie vie na com je. Ja by som nemal problem s kupou takeho skutra. Ked to mas pekne zapisane v knizke, tak nie je problem spocitat si kolko ma nabehane ten motor.
08 kvě 2014, 15:35
Ja som sa dnes debilne vyspal a mam evidentne debilne dotazy. Pochopitelne, skuter je v autorizovanom servise a vymena bude v ramci zaruky, tudiz teda zapis do servisky so vsetkym co k tomu patri. Ziadne nulovanie tachometra.
08 kvě 2014, 15:51
Ještě se pochlub, které číně se tohle přihodilo...
08 kvě 2014, 15:55
toto bude väčší gól:
BMW C650GT
08 kvě 2014, 19:27
A sdelili Ti pricinu poruchy, kdyz uz meni komplet motor v zaruce?
09 kvě 2014, 10:23
Pricina je, ze motor trosku "chrchle" a kedze nevedia najst ani po par tyzdnoch dovod, tak davaju cely novy.
Podoba sa to na "diesel efekt" na starsich burgmanoch, motor slape ako hodinky, nicmenej tie zvuky su uz za normalom. Takze radsej som s tym siel do servisu sam, nez cakat na to, kedy sa nieco vysype.