Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
31 kvě 2019, 12:45
Ahoj všem, po zimě jsem si udělal servis u Vespy LX 125 4T 2007. Vyměnil jsem olej, válečky, svíčku, filtr, pneu, vyčistil karburátor, náhon tachometru, brzdy atd. Skútr krásně startuje a jede, ale jakmile zastavím, tak při opětovném zabrání za plyn se začne "dusit" a někdy se znovu dostane do otáček a rozjede se, někdy chcípne. Z výfuku jde černý dým. Když se mi ji pak nepovede nastartovat, nechám jí chvilku stát a po nějaké době znovu naskočí. Poraďte mi prosím, kde mám hledat problém? Děkuji předem za rady.
31 kvě 2019, 13:14
olej, válečky, pneu, náhon tachometru a brzdy jsou prakticky vyloučený .. svíčka, filtr asi taky ne, hlavně karburátor nechodí jak má.. co plovák?
31 kvě 2019, 13:30
Karburátor jsem rozebral, všechny trysky jsem zkontroloval, plovák vypadal v pohodě.
31 kvě 2019, 14:31
Plovák vypadal nebo byl v pořádku ? Jak jsi to kontroloval ? Po brzdění by mohl i uváznout níže. Má ten stroj nějakou akcelerační pumpičku ? Musíš bádat a zkoumat ... mi k tobě nevidíme
Proč máš v podpisu "Vespa GTS 125i.e" ? Máš dva stroje ?
01 čer 2019, 14:38
Karburátor znovu demontován. Plovák je v pohodě, ale bude to jistě tou akcelerační pumpou. Chybí jí tam ten pásek, který na ni přenáší sílu z plynu. Nový kus stojí 2500Kč a je to včetně krytu plovákové komory. Asi mě teď čeká nějaká improvizace :-/. Nevíte náhodou někdo, zda se nedá koupit jen ten samotným díl s páskem? Problém ale je, že je to ke krytce asi přinýtované
.
V popisu mám jiný skútr, protože se zrovna hrabu v manželky stroji
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.