Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
02 bře 2013, 20:40
Ahoj Vespičku jsem před zimou dal na verandu a po delší době si všiml jakési skvrny u stojánku. Podle čichu je to něco mezi olejem a benzínem. Vyndal jsem kufr a podíval se zhora. Vmotorkách se nevyznám, takže vám neřeknu co přesně bylo mokré, ale nakonec přiložím fotky. část bylazakryta gumovou krytkou. Ty jsem sundal a pod ní se nacházela změť kabelů a hadiček, kolem kterých bylo hodně vlhko. Když jsme strčil ruku zespodu jakoby od stoánku narazil jsem na nikam nevedou cí hadičku.. za tu jsem zatáhl a celou jivytáhl, nevím co je to zač má asi 10-13 cm a je docela pevná. Děkuju za rady pokud něco někoho napadne
http://czfoxx.rajce.idnes.cz/Vespa/#
Naposledy upravil
czfox dne 08 bře 2013, 09:37, celkově upraveno 1
02 bře 2013, 23:45
To stejný mi udělala Hexina taky. Jestli je to 2T(dvoutakt),tak je to benzín s olejem.Kapalo ti to z karbecu.Benzín se vypařil a zůstal ti na podlaze olejový flek.Hadička může bejt od přepadu karbecu,nebo přepad z baterky.Jo,a ten karbec by stálo za to vyčistit,asi ti nezavírá plovák
03 bře 2013, 15:40
Jakeš takeš jsem porozumněl textu, ale stále nechápu co to znamená pro mě :/ Nechat to oservisovat, koupit nový kkarburátor? opravdu o motorkách vím kulové, jsem jen uživatel milující Vespu
03 bře 2013, 16:30
Musíš vymontovat karburátor ven ze skútru. Odpoj z něj všechny konektory a hadičky ( sytič, hadici ze vzduchovýho filtru, přívod paliva ), prostě tak, aby jsi ho mohl vymontovat a venku rozmontovat. Ve spodní části by jsi měl vidět hadičku, která bude upevněná na karburátoru a bude volná - tím vytíká ta směs oleje s benzínem - přepad. Pak se musíš dostat do karburátoru - taky ze spodní části odmontuješ vaničku - dekl a uvidíš plovák - plastovej prstýnek. Vyndej ho, vyčisti prostor. Co je hlavní, vymontuj mosazný trysky a všechny profoukni, případně protáhni drátečkem. Z opačné strany karburátoru je táhlo - jehla - místo, kam ti vede plynový lanko. Odmontovat a vyčistit místo, kam dolíhá, může tam být sajrajt. Na té jehle by měla být gumička - těsnění, aby při povolení plynu dosedla a těsnilo to. Mohlo se stát, že se to miniaturní těsění stářím rozpustilo.
03 bře 2013, 17:03
Tak na to si netroufnu, ale diky. Nejak se to vymysli.
7.3. edit:Tak problem byl v hadicce z privodu paliva do karbce. Ta byla trochu ztrouchnivela. Diky tomu jsem i zjistil, ze pri vyjmuti z ni tece benzin a tak je spatny i ventil. Na strankach scootland jsem si precetl nekolik clanku o karburatorech, spojkach, a vsim moznym. Jak jsem uz rikal o motoru a scooteru nic nevim, ale podle toho co jsem cetl tak i presto ze Vespa jede tak asi opravdu nefunguje 100% a ja nevim co s tim. Na rozebirani motoru si netroufnu a servisu se bojim protoze to bude treba 5000 a jeste bez poradneho vysledku. Co byste mi poradili?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 lis 2013, 20:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
07 bře 2013, 23:57
V popisku nemáš napsáno odkud jsi? Dopln si to a určitě ti někdo v tvém okolí,zda-li je zde registrovaný pomůže
Neboj,5000,-to stát nebude
Prostě jen vydělat karbec,vyčistit,vyměnit co je potřeba,hlavně asi všechny benzínový hadičky a zase to dát dohromady
Potom by to mělo zase šlapat jak hodinky
08 bře 2013, 09:39
Do profilu doplneno. Jsem z Berouna. Kamaraduv otec ma bazar a servis, ale slysel jsem od lidi, se se domu vratili se skutrem treba s vymenenym motorem za horsi
a toho bych si ja ani nevsiml:(
08 bře 2013, 16:46
a tak ona to ve svy podstate neni zas takova hrozna vec, ovsem znalost cisteni karburatoru je u 2t motoru celkem dobra schopnost, jelikoz se proste stava ze se to zajebe a nejede dokat nevycistis...