JardaB píše:Nemůžeš odstraňovat dvě vady najednou, ale postupně. Musíš reagovat na podněty přesně a ne nechat něco víset v luftu.
Ad1 - nereagoval si na víčko nádrže - zkus jezdit s povoleným - nebo hubou zkusit průchodnost zavzdušňovacího ventilu. Najdi si taky něco sám o možnostech řešení této věci na webu. Dtto podtlakový ventil
Ad2 - to že neteče pořádně benzín je na zjištění a odstranění jednodušší - musíš zkoušet a zapnout svoji hlavu.
S radami končím .. bádej a pracuj ....
Viečko nádrže:
prim píše:JardaB píše:Je dobře, že jsi začal podrobnějším popisem hledání závady. Z toho co jsi napsal mi plyne, že s novým palivovým filtrem neteče benzín ? Někdy je příčina ve víčku nádrže, ve které je ucpané (nefunkční) zavzdušnění nádrže.
Skúšali sme ho aj bez viečka, nevšimli sme si rozdiel.
Skúšanie ventilu ústami:
prim píše:Ďalej sme skúšali podtlakový ventil pod nádržou. Keď nebol pripojený k palivovému filtru, a cuclo sa na podtlakovú hadičku (a myslím, že sme to skúšali aj s podtlakom z bežiaceho motora), tak benzín tiekol. Keď sa však benzínová hadička pripojila na filter, tak po cucnutí benzín netiekol. Zdá sa, že dôvod, prečo motor zhasína je, že z filtra vytečie všetok benzín, a už tam netečie nový.
Takže na tie otázky som reagoval A áno, najlepšie by bolo keby som hneď mohol všetko skúšať, no nanešťastie u seba nemám ani priestor ani náradie na takúto prácu, takže som ho nechal u bratranca, čo je tak hodina cesty jedným smerom, a bolo by nepraktické tam ísť, nejakú jednu vec vyskúšať, a ísť preč. Preto som si chcel spraviť zásobu.
Každopádne ďakujem zatiaľ za rady, keď budem mať niečo nové, tak sa znovu ozvem