zajímal by mě názor nějakého zkušeného ladiče karburátorů. Můj SYM 125ccm přestal startovat bez plynu. Vždycky to bylo na brnknutí startérem za studena i za zahřátého motoru a bez plynu. Myslel jsem, že to dělá špatná směs, ale seřízení na to nemá vůbec žádný vliv.
Nevíte na co bych se měl zaměřit?
Ještě jsem zaregistroval, že když zastavím se skútrem a plyn nemám přidaný, tak chvilku drží o něco vyšší otáčky, když je na stojanu tak se i protáčí okolo, ale třeba po 30s zase spadnou na ty správné.
Předem díky za reakce, třeba jste se někdo už s podobným problémem setkal.
Já bych překontroval na karburátoru kanálek pro volnoběh.Je to velmi malý kanálek s vyustěnám před emulzní trubicí směrem do motoru.Ten může být ucpán a volnoběh nemusí pracovat.Doufám,že volnoběžnou trysku jsi profoukl,jinak by to bylo vše zbytečné.
Trysku i kanálek zkontroluju. Můžou způsobovat ale můj problém? Zahřátý skútr si volnoběh udrží krásně, horší je to hned potom, co se vypne aut. sytič. Taky je rozdíl ve volnoběžných otáčkách po 5min jízdy a třeba po 15min a více. Čím víc je skútr zahřátý, tím vyšší drží otáčky.
Zkusím vyčistit celý karburátor a seřídit směs, potom uvidím. Nevím jestli mě správně pochopils, ale potom co vypne sytič, tak otáčky jsou nízké, po chvilce sám zdechne a až se víc zahřeje, tak narostou.
-- 1. 1. 2015 20:33 --
Můžete mi ještě někdo odpovědět na výše položenou otázku, jestli se na 4T karburátoru povolováním šroubku směsi přidává benzín? Vím že u 2T karburátoru to bylo tak, že sem povolováním přidával do směsi vzduch, ale Vratas nahoře psal, že povolováním přidám palivo.
Dedek zavisi to od karburatora, a 4t ma skrutku bohatosti ktora reguluje mnozstvo paliva skrti prietok paliva, tak ze povolenim skrutky sa zmes obohati.
Dnes jsem skútr složil. Po vyčištění karburátoru a nastavení bohatosti startuje jak nový. Problém, který pořád přetrvává je ten, že když jenom trochu přidám plyn, tak se otáčky zvýší, až se protáčí kolo. Spadnou po chvilce, nebo když znova nastartuju. Natočil jsem to i na video, dolaďování bohatosti na to nemělo vůbec vliv. Prostě když se přidá plyn, tak otáčky zůstanou zvýšené trochu a vůle na plynovém lanku je.
A ma cenu to riesit, ak to neskapina na.krizovatke nevrtal by som do toho. Mne to bez plynu nestartuje a nicomu mi to nevadi.... Podla mna ti to robi automaticky sytic.... a to zrovna lacna vec nieje, ale zase je to vec ktora sa urcite pokazi.