Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
15 kvě 2014, 18:02
Zdravím,
dostal jsem se k tomuto scooteru a trápí mě startování za studena, trvá mi cca 15 minut nakopávání než motor chytne. Po ohřátí nastartuje na první nakopnutí. Jediné na co jsem zatím koukal byl vzduchový filtr, který je velmi mastný, na dně airboxu je dokonce slabá vrstva oleje - je to normální? pro ilustraci přidávám foto:
http://1drv.ms/1jiZmJTDalší věcí která mě trápí je kufr, který nejsem schopný sundat. Zespodu je přichycen čtyřmi matkami - ty samozřejmě nejdou povolit, protože se šrouby protáčí. Hledal jsem tedy, kde mají šrouby hlavu - bez úspěchu. Na kufru se ještě nachází malý nenápadná šroubek zezadu který drží nějaký plech, ten jsem vyšrouboval ale vliv to nemělo žádný, s kufrem sem se snažil různě točit a posouva a ani se nehnul.
http://1drv.ms/1gIfxulhttp://1drv.ms/1jiZTLT
16 kvě 2014, 19:34
WP_001083.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 kvě 2014, 20:03
Jestliže špatně chytá za studena, tak to bude nejspíše porucha aut. sytiče, olej ve filtrboxu, jestliže je to 4takt je normální, občas si takto uleví každý skůtr - utřít do sucha a nepřeplňovat motor olejem ( nad rysku ).
Návod na uvolnění kufru : Co nejde násilím, to jde ještě větším násilím, popřípadě mírným poklepem dosáhneme požadovaného tvaru
16 kvě 2014, 20:14
Co to je za svíčku ?? Dej tam nějakou pořádnou.
16 kvě 2014, 20:27
Motor je 2T z toho co jsem vyčetl tak by to měla být kopie, nebo možná stejný motor jako je v honda dio, nebo kymco DJ.
Jakou svíčku bys mi doporučil? je to nějaká čína.
16 kvě 2014, 20:37
Podle google a Louise :
https://www.louis.ie/index.php?topic=ar ... yp_id=DD50Je to tedy : NGK BR8HSA nebo jiná značka podle cross referencí této.
16 kvě 2014, 20:46
Já bych se podíval opravdu taky na ten sytič zda funguje a má správně nastavenou uzavíráci jehlu a ještě vyčistit volnoběžnou trysku.
16 kvě 2014, 21:00
Děkuji všm za rady, přes víkend se na to podívám
18.5. edit:Tak jsem vyndal sytič a je nejspíš v háji, ten váleček s jehlou je vyjetý uplně na maximum za studena (cca 12mm) pokud ho zastrčím tak je to cca 7mm. Odpor mezi svorkami přívodního kabelu je 5 Ohm podle servisního manuálu by to mělo být 10. ale nevím teda jestli je to měřeno mezi vstupníma svorkama
SYTI_1~1.PNG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 18 kvě 2014, 17:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
18 kvě 2014, 17:12
měl jsem čínskou motorku asi 2 měsíce a pak letěla ze svahu, teď mám Hondu se vstřikováním a naprostá spokojenost. Já vím blbá rada, ale být tebou tak to udělám taky.
18 kvě 2014, 17:29
No skůtr není můj, mám ho půjčený na "neurčito" za to že ho dám dohromady. Je mi jasný, že nějakej značkovej skůtr by byl lepší, ale v tuhle chvíli jsem rád že jezdím, motorku jsem nikdy neměl takže na naučení to stačí, časem bych chtěl stejně něco silnějšího.
18 kvě 2014, 18:21
tak to jo, no já se za dobu co jsem měl "číňana" zase naučil celkem zručně rozdělávat karbec a čistit a seřizovat ho. Takže ve finálo to k něčemu vlastně bylo
21 kvě 2014, 15:48
Tak jsem ještě sytič připojil na baterku a vyjel cca 3mm v servisu jsem se ptal a prej je funkční, ať zkusím vyčistit karburátor. Je tedy možné že funkční sytič se pohybuje v rozmezí 11 - 14mm?
21 kvě 2014, 16:09
Jehla sytiče musí mít určitou délku jinak buď je pořád otevřen nebo zavřen i když jde do nej napětí.
21 kvě 2014, 18:02
Mě se sytič taky hýbal v určitým rozmezí a stejně byl špatnej. Ráno jsem vždycky nakopával několik minut, že kdybych šel pěšky, nohy mě bolí míň. Někomu jsem tady v poslední době poradil sytič jako jasnačku a nakonec to tím asi nebylo, tak jsem v tomto případě zdrženlivější, ať tě neposílám hned do krámu. Ale přimlouval bych se za to.
21 kvě 2014, 18:09
Kdyz pricpes rukou sani, chytne driv? Vyzkousej to....